Omdömet skrevs 30 oktober 2018

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Emelie B, Receptionist på Scandic Segevang, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2018

Omdömet skrevs 13 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Emelie B, Receptionist på Scandic Segevang, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2018

Omdömet skrevs 8 oktober 2018

Jag har bott på hotell vid 2gånger, förstagången bodde jag med min familj, fick inge frukost eller frukost påse trots att jag gav avisering i förväg om att vi skulle upp tidigt och gå på sommarlov, skrev ett klagomål och blev uppringd av en chef som bad om ursäkt och hon skickar frukost biljätter..... 8 veckor senare tänkte jag jag ger det en chans till menBesvikelsen blev total!Kan inte rekomendera detta hotell varken till familjbesöket , eller för affärsresinären,Jag har bott på scandic 92 nätter senaste 12 månaderna och kommer inte bo på scandic igen efter detta besöket.

1  Tack Saros_SwE

Hej.

Tack för ditt omdöme om hotellet. Vi är tacksamma för att du tog dig tiden att skriva detta.

Beklagar att denna vistelse inte blev till belåten. Är det något konkret du tänker på så att vi kan förbättra servicen? Vi tar gärna emot feedback och du är alltid välkommen att ringa eller emaila oss så att vi kan prata igenom vad du har varit missnöjd med.

Önskar dig en fortsatt fin höst.

Mvh
Sofia

Omdömet skrevs 8 oktober 2018

Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Fick ett bra bemötande i receptionen. På väg mot rummet får jag känslan av en institution mer än ett hotell så även rummen. Går och äter en god middag men saknar buffén som finns på andra Scandic. Vaknar på morgonen med ryggont vilket jag då känner att sängen är lite av hängmatta. Dags för nya sängar. Tycker inte att priset uppfyller mina förväntningar i jämförelse med andra Scandic-hotell.

Tack Olle L
Emelie B, Receptionen på Scandic Segevang, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2018

Hej Olle,

Stort tack för att du lämnat din feedback, detta uppskattar vi väldigt mycket. Det glädjer oss att ni tyckte servicen i receptionen var bra!

Hoppas vi ses igen!

Med vänliga hälsningar,