Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com117 US$
ScandicHotels.com116 US$
Priceline130 US$
Travelocity117 US$
FindHotel117 US$
Omdömet skrevs 25 april 2022

Perfekt hotell, nära till allt, lagom stort, god frukost i trevlig miljö!Rummet var fräscht och rymligt med utsikt över gågatan. Kan varmt rekommendera att bo där. I centrum för det mesta, nöjen, restauranger, tåg och buss.

Tack kristina43212022
Svar från företaget:Svarade 26 april 2022

Hej Kristina,

Tusen tack för fint betyg:)
Det gläder oss att ni hade en härlig vistelse hos oss!
Välkomna igen!

Omdömet skrevs 20 april 2022

Svar från företaget:Svarade 21 april 2022

Omdömet skrevs 14 april 2022

Rent, fint och fräscht. Supergod frukostbuffé. Lite obekväm bäddsoffa som drar ner betyg annars var allt tipptopp. Kommer att komma tillbaks hit flera gånger framöver med min familj. Mycket prisvärt hotell!

Tack mrsmckie2022
Svar från företaget:Svarade 18 april 2022

Hej Mrsmckie2022

Tack så hjärtligt för att du tog dig tiden att ge oss feedback, det är något vi uppskattar väldigt mycket.
Kul att ni gillade vår frukostbuffe.

Varmt välkomna tillbaka till oss

Med vänliga hälsningar

Matilda, Receptionen

Omdömet skrevs 28 mars 2022

Trivs bra på hotellet, bor där nästan varje gång jag är och jobbar i Malmö. Nära till det mesta, bra parkering. Frukosten är bra. Rummen helt ok, kanske lite hårda sängar för min smak. Hotellet har allt man behöver.

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack Sest7788