Boka nu, betala på plats
Trip.com
SPARA 13 US$
CheapTickets135 US$
Hurb144 US$
Omdömet skrevs 6 april 2021

Bra läge mitt i centrum med nära till såväl shopping som restauranger runt omkring. Dessutom en stor härlig park i närheten. Bra service, sköna sängar, garage i direkt anslutning till hotellet som även nås via hissen i hoitellet.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Bittan7070
Terese Blomgren, Gästservice/reception på Scandic S:t Jörgen, svarade på det här omdömetSvarade 20 april 2021

Hej Bittan!
Tusen tack för din fina recension.
Hoppas att vi ses snart igen
Med vänliga hälsningar
Maja, Team S:T Jörgen

Omdömet skrevs 5 april 2021

Datum för vistelsen: april 2021

Omdömet skrevs 22 mars 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Terese Blomgren, Gästservice/reception på Scandic S:t Jörgen, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2021

Omdömet skrevs 9 mars 2021

Började med att checka in på Scandic Malmö City men fick lämna hotellet pga brand i ett hisschakt och efter ett tag då flyttade till S:T Jörgen. Jag vill börja med att ge en eloge till båda hotellen då jag vet att delar av ledningen delas av dessa två hotell. Allt från att vi blev hämtade på rummet under brand, lotsade till uppsamlingsplats, kontinuerligt informerade och snyggt skött överflytt så kan jag bara säga hatten av! Jag har själv arbetat som GM på ett hotell och jag vet hur svårt det är att få allt att klaffa så jag är väldigt nöjd och framförallt trygg att bo här.
Så till hotellet...nöjd med läge, rum, frukost och service i stort så inget att klaga på. Enda lilla bagatell som finns i mina ögon är att jag ser möjligheter till att skapa en mer attraktiv lobby än så som den är idag, detta med ganska enkla medel.

Tack Håkan S
Terese Blomgren, Gästservice/reception på Scandic S:t Jörgen, svarade på det här omdömetSvarade 10 mars 2021

Hej Håkan!

Först vill jag börja med att säga stort tack för dina fina ord!
Dina ord är så viktiga och det betyder massor för oss att du har delat dem med oss.
Jag ska dela detta med alla iblandade!
Tack även för feedback om lobbyn.
Varmt välkommen tillbaka till något av våra hotell
Hoppas vi ses igen
Med vänliga hälsningar
Maja. Scandic S:T Jörgen

Omdömet skrevs 8 mars 2021

Vi stannade en natt. Personalen i receptionen jättetrevlig. Personalen i frukosten likaså. Framförallt en man var väldigt mån om att vi skulle ha allt vi ville ha på frukostbordet. Saknade ingenting. På återseende!

Tack miiia2021
Terese Blomgren, Gästservice/reception på Scandic S:t Jörgen, svarade på det här omdömetSvarade 9 mars 2021

Hej!
Tusen tack för den fina feedbacken du lämnat.
Ska ta upp det så all berörd personal får tillgång till feedbacken!
Hoppas att vi ses snart igen
Varmt välkomna tillbaka