Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
A_hanss

Bra men frukostlokal bör ses över

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 24 feb. 2024
Trevligt hotell med trevlig personal men det som drar ner besöket till en 3a är att man skulle boka tid till frukosten vilket vi gjorde. När vi sedan kommer ner var där lång kö och vi fick vänta ett tag för att sedan placeras i någon form av konferenslokal där det stod ett långbord så vi fick börja sära på bord själva för att kunna sitta 4 personer. Kändes som alldeles för liten lokal för frukost till ett sådant stort hotell och detta bör ses över för det var inte trevligt att bara ” bli inslängda” i ett annat rum en bit ifrån frukostsalen för att där inte fanns plats till oss.
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
Joakim Stedtjer, Gästservice/receptionScandic Triangeln, svarade på det här omdömet
Svarade 3 mars 2024
Hej,
Tack så mycket för din feedback av din vistelse här hos oss!
Jag beklagar verkligen er upplevelse vid frukosten, det är inte alls så som den ska skötas och vi tar detta på stort allvar för att kunna undvika liknande situationer i framtiden. Er feedback gör det möjligt för oss att se möjligheter för hur vi ska kunna utvecklas och bli bättre och därför tackar vi för du tog dig tiden att skriva.
Jag hoppas att resterande av er vistelse var njutbar och att ni i framtiden är villiga att ge oss en andra chans!
Mvh
    1 215 kr
4.1 km från Scandic Triangeln
Visa fler hotell i Malmö
Omdömet skrevs 24 februari 2024

Vi fick ett annat rum än det vi beställt pga att vårt rum inte var städat, trots att klockan var 15 (tid för incheck). Väldigt hårda sängar, rummet var väldigt slitet och väldigt varmt på rummet. Otroligt trångt i matsalen vid frukost.
Har bott här för ca 2 år sen, och då var allt betydligt bättre

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack 433ulrika
Joakim Stedtjer, Gästservice/reception på Scandic Triangeln, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2024

Hej Ulrika,
Tack för din feedback av din vistelse hos oss!
Jag beklagar verkligen att vi inte kunde leva upp till era förväntningar vid detta tillfället.
När vi ger ett annat rum än det som är bokat så ger vi regelmässigt alltid ett rum i liknande kategori eller en uppgradering, utan kostnad så klart! Jättetråkigt att sängarna inte var bekväma för er, vi har några rum med andra, lite mjukare sängar som man alltid kan önska i förhand, så gör vi vårt bästa för att ordna det.
Tråkigt att det kändes trångt och stressigt vid frukosten, jag tar det vidare till mina kollegor så vi kan kika på alternativa metoder för att i framtiden kunna undvika liknande situationer.
Hoppas att ni i övrigt kunde ha en njutbar vistelse hos oss och att ni i framtiden är villiga att ge oss en andra chans!
Mvh
Jennie, Front Desk

Omdömet skrevs 23 februari 2024

Perfekt läge, mitt i city med gångavstånd till opran och restauranger. Vi bodde i ett stort rum med fantastisk utsikt över staden.
Tyckte deras frukost var jättebra, framförallt var det jättetrevligt personal som jobbade.
Receptionen var hjälpsam då vi hade lite problem med parkeringen.
Men de fixade det..
Tyvärr så han vi inte med lobbybaren men den verkade helt ok.
Vi kommer gärna tillbaka

Rumstips: Boka tid för frukost....
Tack aitrang
Joakim Stedtjer, Guest Services / Front Office på Scandic Triangeln, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2024

Hej!

Tack för ert fina omdöme.

Vi är så glada att er vistelse hos oss varit tillfredställande och att ni fick hjälp av personalen vid ärendet.

Hoppas att ni hinner besöka vår bar vid nästa besök!

Vänliga hälsningar,
Front office; Scandic Triangeln

Omdömet skrevs 18 februari 2024

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Joakim Stedtjer, Guest Services / Front Office på Scandic Triangeln, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2024

Omdömet skrevs 18 februari 2024

Inte något 4 stjärnor hotell för mej, har bott mycket på svenska hotell.Ingen särskild info när du checkade in, lite sunkigt rum heltäckningsmattor, frukost ok men väldigt högt ljud när man skulle äta, fick be om städning, ingen kyl på rummet, det som är bra är centralt.

Tack Anette N

Hej Anette,
Tack för att du delade din åsikt med oss. Vi är ledsna att höra att din upplevelse inte motsvarade dina förväntningar och vi beklagar eventuella olägenheter du upplevde under din vistelse hos oss.

Vi tar din feedback på största allvar och kommer att använda den för att förbättra våra tjänster och faciliteter. Vi beklagar om det saknades särskild information vid incheckningen och om du upplevde rummet som mindre tilltalande på grund av heltäckningsmattor. Vi strävar alltid efter att erbjuda en ren och bekväm miljö för våra gäster och vi ska ta detta i beaktande.

När det gäller frukosten och ljudnivån, är det olyckligt att du inte kunde njuta av din måltid i lugn och ro. Vi ska se över detta för att förbättra upplevelsen för våra gäster.

Vi beklagar också att du behövde be om städning och att det inte fanns någon kyl på rummet. Detta är inte den standard vi strävar efter och vi ska se till att åtgärda dessa brister.

Vi är tacksamma för din ärliga feedback och vi hoppas att du ger oss en ny chans att ge dig en mer tillfredsställande vistelse. Om du återvänder till oss i framtiden, var vänlig och kontakta gärna vår reception så ska vi göra vårt bästa för att se till att du har en trevlig och bekväm vistelse. Tack igen för din återkoppling och för att du valde att bo hos oss.

Omdömet skrevs 18 februari 2024 från mobil enhet

Så jädra synd, på trevligt rum, toppen frukost o frukostvärdinnan var magisk!!
O så har man släppt in ett skällande hunddagis i rummen bredvid!! Satan va det skälldes , vi ringde ner till receptionen o var även nere o pratade med personalen, utan att få någon åtgärd…. Mycket dåligt

Tack jeba37

Hej! Tack för att du delar din upplevelse med oss. Vi är glada att du uppskattade våra trevliga rum och vår toppenfrukost, samt att du hade en positiv interaktion med vår frukostvärdinna.

Vi beklagar djupt att du blev störd av ljudet från hunden i rummen bredvid. Det är inte acceptabelt att våra gäster upplever olägenheter av detta slag under sin vistelse hos oss. Vi beklagar också att vår respons inte var tillfredsställande när du tog upp detta med vår personal.

Vi vill försäkra dig om att vi tar ditt klagomål på största allvar och att vi kommer att vidta åtgärder för att se till att detta inte händer igen. Vi ska se över våra rutiner för att säkerställa att alla våra gäster får en lugn och behaglig vistelse.

Vi uppskattar din feedback och hoppas att du ger oss en ny chans att visa dig den höga standarden på service och gästfrihet som vi strävar efter att upprätthålla. Tack igen för att du tog dig tid att berätta för oss om din upplevelse.