Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com119 US$
ScandicHotels.com132 US$
Priceline132 US$
Travelocity119 US$
Trip.com132 US$
Omdömet skrevs 5 april 2022

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Joakim Stedtjer, Gästservice/reception på Scandic Triangeln, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2022

Omdömet skrevs 29 mars 2022

Uppgraderingen, tidigare som medlem av Scandic friends har detta varit gratis, kostar nu tydling 250kr. Scandic restauranger har samma menu över allt och är väl dyrt gent emot kvalitén, rent av dåligt på mång ställen. Sängarna är oftast hårda.

+ Trevlig personal ändå

Restyp: Reste i arbetet
Tack fredriklarss0n
Joakim Stedtjer, Gästservice/reception på Scandic Triangeln, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2022

Hej Fredrik!
Det stämmer att man på de högre medlemsnivåerna har tillgång till en gratis uppgradering, i mån av tillgänglighet. Ibland är det så att vi har så pass få rum tillgängliga i de högre kategorierna att vi tyvärr inte har möjlighet att ge bort uppgraderingar utan extra kostnad. Däremot kan vi ge ett lite lägre pris till våra medlemmar vilket 250kr är.
Jag förstår det som att kommentaren om restaurangen är en mer generell kommentar om alla Scandics restauranger, men om du har feedback till oss gällande vår restaurang så vore vi väldigt tacksamma för det!
Varmt välkomna tilbaka!

Omdömet skrevs 19 mars 2022 från mobil enhet

En klippa i receptionen Katrina som gjorde allt för oss, efter vi fick ett tragiskt meddelande om nära anhörigs dödsfall. Även restaurang och bar personal som även de visade förståelse med avbokning och återköp. 5 av fem, tacksam gäst som rekommenderar att ni ska boka här, utöver allt detta tragiska, så är ju läget helt perfekt.

Tack Conny O
Joakim Stedtjer, Gästservice/reception på Scandic Triangeln, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2022

Hej Conny,
Jag beklagar verkligen dessa tragiska omständigheter under er vistelse här.
Det glädjer mig att vi kunde underlätta för er och att ni kände er trygga med att ni fick hjälp att lösa situationen.
Jag hoppas att allt lugnar sig för er och ni är självklart mer än välkomna tillbaka en annan gång.
Allt gott!

Omdömet skrevs 16 februari 2022

Datum för vistelsen: februari 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Joakim Stedtjer, Gästservice/reception på Scandic Triangeln, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2022

Omdömet skrevs 15 februari 2022

Mycket bra service, trevligt personal, bra läge, man har nära till allt. Bra frukost! Ända vi saknade var ett kylskåp på rummet annars tycker vi rummet var perfekt! Vi kommer absolut boka via scandic i framtiden
Mvh Pontus och Ida.

Datum för vistelsen: februari 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Pontusbothin97
Joakim Stedtjer, Gästservice/reception på Scandic Triangeln, svarade på det här omdömetSvarade 15 februari 2022

Hej Pontusbothin97,
Stort tack för det fantastiska betyget av din vistelse hos oss.
Det glädjer oss otroligt att ni trivdes och jag ska framföra detta till mina kollegor!

Gällande kylskåpen, så är det fatiskt så att vi tagit bort dessa som en del i vårt arbete för en mer miljövänlig verksamhet. Det går däremot jättebra att be om is till rummet eller att förvara alkoholfria varor i våra kylar i receptionen.
Varmt välkomna tillbaka!