Boka nu, betala på plats
ScandicHotels.com
Trip.com
Expedia.com140 US$
Hurb148 US$
Omdömet skrevs 17 maj 2021

Väldigt bra service, kände oss verkligen välkomna. Supergod frukost förstås med allt som man förväntar sig och lite till. Bra ekologiskt tänk och coronatänk runt buffèn
Mycket bra rum högt upp med utsikt. Perfekt med parkeringsgarage och möjlighet att fara fram och tillbaka på samma p-biljett. Hade en del uppdrag i samband med vår dotters bröllop.

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack maan273
Sofie Kroon, Gästservice/reception på Scandic Triangeln, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej,
Så kul att ni valde att bo hos oss och ni verkar ha haft en fantastisk upplevelse!
Stort tack för ni tog er tiden att berätta om er vistelse hos oss också, hoppas vi ses snart igen!
Välkomna tillbaka,
Hälsar
Natalie, front desk

Omdömet skrevs 14 maj 2021

Fick ett fint rum på 18 våningen , Vilken utsikt ! ! älskar att detta hotel har så stora rum!
Snabb och bra / säker incheck
Frukosten var bra och god

Självklart kommer man tillbaka till detta hotell !!

Tack Patrick H
Sofie Kroon, Gästservice/reception på Scandic Triangeln, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2021

Hej Patrick
Tack för att ni valde att bo hos oss och stort tack för att du har tagit dig tid att skriva ett omdöme, det betyder väldigt mycket för oss.
Vad roligt att ni tycker om våra stora rum , det gör oss väldigt glada att höra att ni har haft en fin vistelse hos oss.
Varmt välkommen tillbaka
Med vänliga hälsningar
Isabella
Service Lead
Scandic Triangeln

Omdömet skrevs 3 maj 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Sofie Kroon, Guest Services / Front Office på Scandic Triangeln, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2021

Omdömet skrevs 1 maj 2021

Datum för vistelsen: april 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com

Omdömet skrevs 26 april 2021

Traingeln är ett hotell vi väljer att återvända till. Har bott där vid flera tillfällen. Hotellet ligger verkligen nära till allt i Malmö. Personalen är supertrevlig, rummen är rena och fräscha och de har en bra frukostbuffe. Vill man träna har de ett litet gym med fantastisk utsikt.

Datum för vistelsen: april 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack Jill A
Sofie Kroon, Guest Services / Front Office på Scandic Triangeln, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2021

Hej Jill,

Tack snälla för ditt fina omdöme.
Det gör oss väldigt glada att höra att ni trivs så bra hos oss.
Hoppas vi ses snart igen!

Varmt välkommen tillbaka!

Med vänliga hälsningar