Omdömet skrevs 28 juli 2020

Rummen var fina, frukosten medioker jämfört med andra scandic men det har säkert med covid19 att göra på något sätt. Det som drar ner betyget är det tog ca 10-15 minuter första dagen att komma ombord på en hiss för att äta frukost och 17 minuter andra dagen. (Jo, jag tog tid och skäms lite för det)

Tack Jerka_Reden
Sofie Kroon, Gästservice/reception på Scandic Triangeln, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2020

Hej Jerka,
Tack för din feedback den betyder mycket för oss.
Vi tog nya actions på frukosten förra veckan och hoppas att den ska vara mer uppskattad nu. Jag beklagar dröjsmålet med hissen, vi håller på att kika på en lösning för detta med.
Varmt välkommen tillbaka till oss på Triangeln:)

Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Bad om tidig incheckning, men rummet var inte klart när vi kom, 50min före ordinarie incheckning. Trots det var rummet ostädat och obäddat, när vi väl fick det. Papperskorgarna var överfulla i lobbyn. Helt ok med begränsad frukost i dessa tider och bra att man fick boka frukosttid, men mycket var slut och ofräscht, så det var gäster överallt, som letade och stod och väntade. Vi har bott på Triangeln tidigare och hade mycket högre förväntningar.

Tack 378magnush

Hej Magnus,
Tack för din feedback!
Tyvärr kan vi aldrig lova tidig incheckning utan är rummet klart tidigare så får man såklart checka in.
Jag beklagar verkligen att ni blev incheckade i ett rum som inte var klart. Jag kommer såklart följa upp detta.
Vi tog nya actions förra veckan angående vår frukost buffé och hoppas att den är mer uppskattad nu.
Hoppas att ni vill ge oss en ny chans, varmt välkomna tillbaka till Scandic Triangeln.
Med vänlig hälsning,
Sofie Kroon
Front Office Manager

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Sofie Kroon, Guest Services / Front Office på Scandic Triangeln, svarade på det här omdömetSvarade 29 augusti 2020

Omdömet skrevs 27 juli 2020

Supertrevlig personal, fint rum med sköna sängar. Supergod frukost med det mesta man kan önska sig - dock kunde frukostpersonalen vara mer uppmärksam på om någon funktionshindrad behöver hjälp att hitta eller hämta saker. Bra hotell att bo på om man har ledarhund!

Tack Annso080

Hej Ann,
Tack för din feedback och vi tar såklart till oss åt det du skriver och ska vara mer uppmärksamma på detta i framtiden.
Varmt välkommen tillbaka!
Med vänlig hälsning,