Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (1 605)
Filtrera omdömen
1 605 resultat
Medlemsbetyg
645
650
213
67
30
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
645
650
213
67
30
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
1722 av 1 605 omdömen
Omdömet skrevs 28 juli 2020

Rummen var fina, frukosten medioker jämfört med andra scandic men det har säkert med covid19 att göra på något sätt. Det som drar ner betyget är det tog ca 10-15 minuter första dagen att komma ombord på en hiss för att äta frukost och 17 minuter andra dagen. (Jo, jag tog tid och skäms lite för det)

Datum för vistelsen: juli 2020
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Jerka_Reden
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Sofie Kroon, Gästservice/reception på Scandic Triangeln, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2020

Hej Jerka,
Tack för din feedback den betyder mycket för oss.
Vi tog nya actions på frukosten förra veckan och hoppas att den ska vara mer uppskattad nu. Jag beklagar dröjsmålet med hissen, vi håller på att kika på en lösning för detta med.
Varmt välkommen tillbaka till oss på Triangeln:)

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Bad om tidig incheckning, men rummet var inte klart när vi kom, 50min före ordinarie incheckning. Trots det var rummet ostädat och obäddat, när vi väl fick det. Papperskorgarna var överfulla i lobbyn. Helt ok med begränsad frukost i dessa tider och bra att man fick boka frukosttid, men mycket var slut och ofräscht, så det var gäster överallt, som letade och stod och väntade. Vi har bott på Triangeln tidigare och hade mycket högre förväntningar.

Datum för vistelsen: juli 2020
Restyp: Reste som ett par
Tack 378magnush
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Sofie Kroon, Gästservice/reception på Scandic Triangeln, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2020

Hej Magnus,
Tack för din feedback!
Tyvärr kan vi aldrig lova tidig incheckning utan är rummet klart tidigare så får man såklart checka in.
Jag beklagar verkligen att ni blev incheckade i ett rum som inte var klart. Jag kommer såklart följa upp detta.
Vi tog nya actions förra veckan angående vår frukost buffé och hoppas att den är mer uppskattad nu.
Hoppas att ni vill ge oss en ny chans, varmt välkomna tillbaka till Scandic Triangeln.
Med vänlig hälsning,
Sofie Kroon
Front Office Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Datum för vistelsen: juli 2020
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Sofie Kroon, Guest Services / Front Office på Scandic Triangeln, svarade på det här omdömetSvarade 29 augusti 2020

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Supertrevlig personal, fint rum med sköna sängar. Supergod frukost med det mesta man kan önska sig - dock kunde frukostpersonalen vara mer uppmärksam på om någon funktionshindrad behöver hjälp att hitta eller hämta saker. Bra hotell att bo på om man har ledarhund!

Datum för vistelsen: juli 2020
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Annso080
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Sofie Kroon, Gästservice/reception på Scandic Triangeln, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2020

Hej Ann,
Tack för din feedback och vi tar såklart till oss åt det du skriver och ska vara mer uppmärksamma på detta i framtiden.
Varmt välkommen tillbaka!
Med vänlig hälsning,
Sofie Kroon
Front Office Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Datum för vistelsen: juli 2020
  • Restyp: Reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Sofie Kroon, Guest Services / Front Office på Scandic Triangeln, svarade på det här omdömetSvarade 29 augusti 2020

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Visa fler omdömen