Omdömet skrevs 20 maj 2018

Städningen var inte tiptop men mycket bekväm rum dock sängen lite för hård om man vill ha hård underlag. Jag fick ont i ryggen så jag hade velat ha en mjukare säng. Trivsamma cafeer och restauraung i området även i hotellet finns bar och restaurang.

• Bodde här: maj 2018, reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack ullabritt0
Elisabeth_Persson, Manager på Scandic Triangeln, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2018

Stort tack för att du bodde hos oss och för din härliga återkoppling!
Det där med sängarna kan vara lite knepigt beroende på vad man är van vid. Jag skulle vilja tipsa om våra Sleep rum. Där har man möjlighet att själv ställa in hårdhet / mjukhet på madrassen för bästa individuella komfort.

Omdömet skrevs 14 maj 2018

• Bodde här: maj 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Elisabeth_Persson, Manager på Scandic Triangeln, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2018

Omdömet skrevs 10 maj 2018

Fantastiskt fint och mysigt hotell med enastående front desk och restaurang personal, alltid glada service inriktade. Jag känner mig som hemma här. Hotellet ligger centralt och man har nära till allt man behöver. Triangelns station tar dig snabbt över till Köpenhamn för en billig peng. Frukosten och personalen där är enastående. Med andra ord ett av de bättre hotellen jag bor på i Sverige.

• Bodde här: maj 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack mikaelschreiber

Hej Mikael,
Wow vilken underbar återkoppling att få från dig som gäst! Vi sträcker på oss lite extra och hoppas att vi snart ses igen. Tusen tack för den här gången!

Omdömet skrevs 7 maj 2018

• Bodde här: april 2018, reste med vänner

Omdömet skrevs 30 april 2018

• Bodde här: april 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Elisabeth_Persson, Manager på Scandic Triangeln, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2018