“fantasirik 9 rätters middag, men ojämnt i smakupplevelsen. Hög servicenivå”
Omdöme om Vollmers

Vollmers
Rankad som nr 2 av 945 Restauranger i Malmö
Kök: Franskt
Område: Gamla Staden

Med ett personligt mottagande och hög servicenivå genomgående var det en upplevelse. Lite klinisk inredning. Uppenbart inspirerad av Mirazure på Rivieran. Servicen hög, men saknade den "glimten i ögat" som Mirazure har. Maten lika varierad och fantasifull. Några riktiga höjdare, men några få bottennapp, där fantasin verkade tagit över viljan till smakupplevelse. Tyvärr ligger priset i nivå med Mirazure, så vi väljer det ....

Datum för besöket: februari 2020
Tack Thomas A

Omdömet skrevs 6 mars 2020 från mobil enhet

Vi firade en examen och fick utsökta rätter och mellan rätter men en service utöver det vanliga. Bra värde för pengarna.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack UlfD36
Omdömet skrevs 28 februari 2020 från mobil enhet

Makalöst, så goda anrättningar. En upplevelse.
Vinerna är väl valda och passar utmärkt till måltiden. Vi återkommer!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Getaway823103
Omdömet skrevs 17 januari 2020

Det här är utan tvekan den bästa restaurang jag varit på. Fantastiskt fint bemötande när vi anlände till restaurangen och maten överträffade mina vildaste fantasier.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Petter M
Omdömet skrevs 27 december 2019 från mobil enhet

Oslagbara smaker, kreativa och inspirerande rätter som överraskar gång på gång! Även en fenomenal lemonad meny för dem som inte önskar vin eller vatten. Otroligt fin personal.

Datum för besöket: december 2019
1  Tack FilippaLj

Resenärer som tittade på Vollmers tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Vollmers? Berätta vad du tyckte!