Tripadvisor

Omdöme om Vollmers

Vollmers
Rankad som nr 2 av 934 Restauranger i Malmö
Kök: Franskt

Vi firade en examen och fick utsökta rätter och mellan rätter men en service utöver det vanliga. Bra värde för pengarna.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack UlfD36

Omdömet skrevs 28 februari 2020 från mobil enhet

Makalöst, så goda anrättningar. En upplevelse.
Vinerna är väl valda och passar utmärkt till måltiden. Vi återkommer!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Getaway823103
Omdömet skrevs 17 januari 2020

Det här är utan tvekan den bästa restaurang jag varit på. Fantastiskt fint bemötande när vi anlände till restaurangen och maten överträffade mina vildaste fantasier.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Petter M
Omdömet skrevs 27 december 2019 från mobil enhet

Oslagbara smaker, kreativa och inspirerande rätter som överraskar gång på gång! Även en fenomenal lemonad meny för dem som inte önskar vin eller vatten. Otroligt fin personal.

Datum för besöket: december 2019
1  Tack FilippaLj
Omdömet skrevs 25 december 2019 från mobil enhet

Spektakulär upplevelse, är ni ute efter de knivskarpa rätterna är detta absolut något ni bör uppleva. Mina största rekommendationer går till denna fantastiska restaurang.

Datum för besöket: december 2019
Tack garyfr2019

Resenärer som tittade på Vollmers tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Vollmers? Berätta vad du tyckte!