Tripadvisor
Publicera
Inkorg

“Makalöst, så goda anrättningar.”
Omdöme om Vollmers

Vollmers
Rankad som nr 2 av 934 Restauranger i Malmö
Kök: Franskt

Makalöst, så goda anrättningar. En upplevelse.
Vinerna är väl valda och passar utmärkt till måltiden. Vi återkommer!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Getaway823103

Omdömet skrevs 17 januari 2020

Det här är utan tvekan den bästa restaurang jag varit på. Fantastiskt fint bemötande när vi anlände till restaurangen och maten överträffade mina vildaste fantasier.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Petter M
Omdömet skrevs 27 december 2019 från mobil enhet

Oslagbara smaker, kreativa och inspirerande rätter som överraskar gång på gång! Även en fenomenal lemonad meny för dem som inte önskar vin eller vatten. Otroligt fin personal.

Datum för besöket: december 2019
1  Tack FilippaLj
Omdömet skrevs 25 december 2019 från mobil enhet

Spektakulär upplevelse, är ni ute efter de knivskarpa rätterna är detta absolut något ni bör uppleva. Mina största rekommendationer går till denna fantastiska restaurang.

Datum för besöket: december 2019
Tack garyfr2019
Omdömet skrevs 13 december 2019

Härlig mat med en stor upplevelse till dessa mycket goda viner väl passade till maträtterna. Vi har varit här två gånger tidigare och ätit, då kunde man välja fyra, sex och åtta rätter som vi tyckte var mycket bättre. I vårt tycke för mycket mat med åtta rätter och de jättegoda smakkickarne före. I övrigt mycket bra.

Datum för besöket: november 2019
Tack Ivan M

Resenärer som tittade på Vollmers tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Vollmers? Berätta vad du tyckte!