Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 2 mars 2020

lugnt och fridfullt hotell. Med bra personal och goa sängar. Man känner sig välkommen. Atmosfären är underbar. Bra frukost och även där speglas en lugnt och harmonisk miljö. Det enda svåra är att hitta parkeringsplats.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack LindaS5273
Omdömet skrevs 11 februari 2020 från mobil enhet

Ett jättetrevligt hotell med krypavstånd från centralstationen. Vi fick ett mycket positivt och serviceinriktat mottagande av personalen. Väldigt nära centrala Malmö och allt vad det har att erbjuda. Vi fick ett lite större rum på fjärde våningen med kanske finaste utsikten mot kanalen. Storleken på rummet överraskade lite, ytorna var väl tilltagna så i rummet för fyra var det inga problem för dubbelt så många att umgås. Inredningen är kanske inte jätteny men vi upplevde ändå hotellet som mycket fräscht och väl omhändertaget. Priset på rummet var mycket bra.

Datum för vistelsen: februari 2020
1  Tack MadarPeter
Cassandra Windahl, Gästservice/reception på Elite Hotel Residens, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2020

Bästa MadarPeter,

Tack för din recension.

Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 5 februari 2020

Högklassigt boende i centrala Malmö. Proffsig och vänlig personal, stort och rymligt välstädat rum.En riklig frukostbuffé som innehåller diverse läckerheter. På det stora hela ett hotell att rekommendera och som jag gärna återvänder till!

Datum för vistelsen: februari 2020
  • Restyp: Reste ensam
Tack rick199

Bästa rick199,

Tack för din recension.

Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 24 januari 2020 från mobil enhet

Vi hade valt ett mindre rum och detta var fräscht och rent med sköna sängar. Lagom frukostutbud där kanske påfyllningen kunde skötts en aning bättre. Annars är vi nöjda med denna vistelse och kommer att bo här igen.

Datum för vistelsen: januari 2020
2  Tack Heffaklump
Cassandra_Windahl, Front Office Supervisor på Elite Hotel Residens, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2020

Bästa Heffaklump,

Tack för din fina recension.

Varmt välkommen åter.

Omdömet skrevs 19 januari 2020

Mycket bra och trevligt hotell med utmärkt läge! Det ligger väldigt
bra - alldeles i närheten av centralstationen - och flygbussarna går mitt över gatan!
Jag brukar försöka bo här när jag är i Malmö!
Det vilar dessutom ett lugn och gemyt över hotellet:)i

Datum för vistelsen: januari 2020
1  Tack mickeberge
Cassandra_Windahl, Front Office Supervisor på Elite Hotel Residens, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2020

Bästa Sunshine10028221854,

Stort tack för din härliga recension.

Det glädjer mig att vi är ditt favorithotell i Malmö, bättre betyg går inte att få.

Du är varmt välkommen tillbaka.