Omdömet skrevs 29 oktober 2018 från mobil enhet

Hotellet ligger nära centralstationen och nästan ”mitt i smeten”, men ändå med ett tyst läge. Rummet vi fick på 5:e våningen var stort o fräscht. Frukosten har allt man behöver för att börja dagen. Gott om frukt och även nåt sött till kaffet vilket vi uppskattar. Dock verkade personalen stressad och ingen hälsade.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack miia
Omdömet skrevs 21 oktober 2018 från mobil enhet

Rummet vi fick va stor och ljus.
Kändes nästan som nytt.
Fräsch och rent med skön och stor säng.

Hotellet ligger nära tågstationen, 5min promenad. Ligger precis vid vattnet.
Och gångavstånd till butiker, affärer och restauranger.

Trevliga personaler.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack sardkh
Omdömet skrevs 15 oktober 2018

Ett mycket bra prisvärt hotell centralt beläget i Malmö, 5 minuter från Centralstationen.
Utsökt frukost, rummen var bra, rent och fint, med utsikt över kanalen och Centralen.
Lugnt och tyst även att det är centralt.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Johnny P
Omdömet skrevs 24 september 2018

Centralt beläget med nära till bussar och järnvägsstation och prisvärt, speciellt om man är medlem och beställer via nätet. Sköna sängar och bra frukost fast man hade kunna ha bättre koll på påfyllnaden av ost och bröd.

Datum för vistelsen: september 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack Jerker H
Omdömet skrevs 10 september 2018

Bra hotell med bra standard på reception, frukostservering och rum. Man fick alltid ett bra och glatt bemötande från personalen verkligen försökte göra allt för mig som kund/gäst. Läget är centralt och bra.

Datum för vistelsen: september 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden