Official Site
Trip.com
Expedia.com131 US$
Priceline131 US$
Omdömet skrevs 27 januari 2022

Bra läge nära restauranger och centralstationen typ 5 min promenad bort. Kul design och superhärlig restaurang med flera våningars öppen innergård med glasat tak. Frukosten var TDF! Pea-pesto, hummus, chiapudding. Massor av vegan treats alltså! Laddning i Garaget. FÖRBOKA DOCK!

Tack Karesson
Gabriella Carlsson, Revenue Management på MJ's Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2022

Tack för denna fina recension!
Vi blir så glada att ni gillade vår frukost så mycket och miljön man får ta del av när man äter den.

Hoppas att vi får se er hos oss snart igen,

Omdömet skrevs 23 januari 2022 från mobil enhet

Spännande hotell fullt med överraskande inredning.
Incheckning gick strålande med härlig personal. Vansinnigt trångt garage. Rummet lite kallt men även här hade det lags lite möda på inredningen, men lite slitet och hård säng, däremot flamingon i badrummet charmade mig stort. Tyst!
Fick inget bord på kvällen trots försök, restaurangpersonalen hade sisådär trist attityd.
Överfullt och knökat med folk i bar och på restaurangen, vad hände med avstånd här?
Frukosten mycket annorlunda saknade mycket av det brukliga och väsentliga men annat ovanligt, kanske vi var fel målgrupp…
Utcheckning gick jättebra

Rumstips: Undvik parkeringen. Är du rädd för att bli covidsmittad undvik att vara där på kvällstid. Vill du äta boka, bord tidigt.
Tack tant_eli

Tack för din feedback och att du delar med dig av er vistelse.
Vi jobbar kontinuerligt att uppdatera oss och hålla nivån hög på både service och inredning.
Tråkigt att höra att det inte levt upp till vår målsättning och ni inte fått den service ni förtjänat, oavsett fullbokat eller inte i restaurangen ska vi såklart ha servicen på topp. Så tack för att du delar med dig av detta, som vi kan ta till oss för att förbättra oss.

Vi hoppas att vi ses igen,

Omdömet skrevs 9 januari 2022

Bättre läge är svårt att ha om du vill se Malmö till fots, per cykel, kommer hit med bil eller tåg.
Servicen är varm, omtänksam och ständigt beredd att göra din vistelse till den bästa.
Frukosten är lagom stor, mycket god och avnjuts på en fin innergård med skön stämning.
Så länge MJ's finns, är det där vi bokar.

Rumstips: Högt upp för att se över takåsarna
1  Tack 981oskarg

Tack för ditt fina omdöme!

Vad glada vi blir att ni hittat till oss och att ni trivs så bra här.
Hoppas att det inte är allt för länge tills ni besöker oss igen,

Omdömet skrevs 4 januari 2022 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell, god frukost i den mysiga vinterträdgården. Vi bodde i ett lite större rum som var fint inrett. Finns inget att klaga på. Lugnt och tyst i korridoren. Fin miljö och inredning i hela hotellet.

Tack marialH7054SH

Tack för din fina feedback!
Det gläder oss att ni haft det så bra hos oss och vi hoppas att ni kommer att besöka oss igen!

Omdömet skrevs 21 november 2021 från mobil enhet

Jättetrevligt hotell med mycket trevlig personal. Rummen var mycket trevliga och baren i lobbyn en höjdare. Restaurangen var också kanon med fantastiskt god mat och jättebra service! Kan verkligen rekommendera detta hotell/restaurang.

Datum för vistelsen: november 2021
Tack 197andersl