Omdömet skrevs 21 februari 2020

Coolt hotell med personlighet, trevlig personal, god frukost i trevlig miljö. Gillar inredningen med roliga detaljer och läget är perfekt centralt i Malmö i närhet till restauranger och barer. Jag återkommer gärna,

Tack cecilia741
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Rummet såg till en början fint ut, sedan såg jag att städningen, detaljerna saknades. Det är sametsmöbler och dessa kan tendera att se smutsiga ut om de inte underhålls. Fåtöljen hade någon vit fläck och även en ca en cm kvarlömna av något slag. Efter en stund in på kvällen efter middagen märkte vi att vårt rum var super varmt. Vi fick sova utan täcken och i badrummet fanns hybrid silverfiskar. Dessutom var den handduken jag fick permanent fläckad av någonting rött. Det var inte stort och den var ren men jag tänker att vid vikning borde detta uppmärksammas. Personalen tog emot min feedback men jag var överlag ganska besviken på vistelsen då jag hade hört så mycket gott om ställer och maten. Maten skulle jag betygsätta 2.5/5. Jag håller med om att den är verganvänlig men för min smak var det för mycket av liknande smaker vilket gjorde det svårt att äta upp hela rätterna. Vi åt fem rätters. Min virgin cocktail och desserten var höjdpunkterna med fräcsha sorbeter i bägge. Fisken var fint tillagad men serverades med rotselleri där bägge hade en god smak men var också åt det söta hållet och inte tillräckligt med andra smaker för attbalansera upp.
Jag skulle nog inte välja den menyn som jag åt igen och är teveksam om att äta på MJs igen. Frukosten var dock toppen! Även briochen som kom innan maten var toppklassig. Restaurangen är för övrigt mysig men lite kylig dock var det skönt för vi hade så varmt på rummet.

Tack Manty15
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Perfekt läge, härligt med badkar på rummet, snygg inredning, god frukost och trevlig personal. Receptionen är integerad med baren där det ständigt spelas musik, vilket gör att personalen ibland har svårt att uppfatta vad man säger. Några småfel i rummet, men det åtgärdades snabbt när vi sade till.

Tack r20202020
Omdömet skrevs 17 februari 2020

Mysig getaway för att få känslan av att vara långt bort men ändå nära hem. Skön stämning i baren och värme som påminner om en kväll i New Orleans eller klubb på mer exotisk ort. Rummen är ombonade och rymliga och inbjuder till soffmys.

Tack Anna Sivenius R
MJsHeddis, Kundansvarig på MJ's Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2020

Hej Anna och tack för de magiska orden. Älskar referenspunkterna Jaa nästa gång får ni testa sviterna, de har ett helt gäng med spel att underhålla sig med också!
XOXO / Hedda Brand & Service Manager

Omdömet skrevs 17 februari 2020

Mj’s bjöd på en vistelse lite över det vanliga med fantastisk mat, fina rum och lite ”kontinentalt” barhäng. Musiken i restaurangen försvårade det goda samtalet med nära vänner vilka vi inte sett på länge.

Tack tomasroovete

Hej Tomas och tack för att du tog dig tid att lämna feedback till oss Vi jobbar hårt för att baren ska hålla internationell klass - ni är välkomna tillbaka närsom!
XOXO / Hedda Brand & Service Manager