Omdömet skrevs 1 februari 2020

Utmärkt med god service. " Mysigt " och trivsamt. Inredningen av rummet med de " gamla sängarna och det gamla skåpet för kläderna " gjorde rummet extra trevligt.
Riktig dusch på rummen samt även en hemsida på svenska.

Tack thomasljunggren
Omdömet skrevs 30 januari 2020

Hade ett av deras "Xtra Small" rum högst upp i hotellet, inte alls så litet som jag väntade mig. Rummet var helt nytt. Kanske lite vält kallt på rummet och i korridoren. Det bästa med hotellet var helt klart frukosten. Allt från gott bröd till våfflor som serveras i en mysig vinterträdgård. Väldigt mysig bar och reception.

Rumstips: I huvudbyggnaden, verkade finnas ett axet
Tack Alie146
Omdömet skrevs 30 januari 2020

Hotellet har ett utmärkt läge mitt i stan. Personalen är trevlig på ett naturligt sätt. Hotellet är mycket smakfullt inrett med massor av grönska och vackra saker. I baren finns bokhyllor med vackra skinnband.

Tack lenabsandberg
Omdömet skrevs 28 januari 2020

Utsökt mat i trevlig miljö
Personalen kunde varit mer service minded och städningen/kontrollen av rummet kunde varit bättre.
Vin saknades, kylen var sönder, choklad under sängen och kondomer i byrålådan är kanske inte det man önskar finna.

Tack Carina O
Omdömet skrevs 26 januari 2020

Om du vill lyxa till det med några vänner eller din partner, få lite skön fredags-feeling och sedan njuta av mat, dryck, en god drink och sova gott i underbart rum - boka en natt på MJ's i Malmö. Du kommer inte bli besviken!!

Tack Elisabet C