Comfort Hotel Malmo(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Mayfair Hotel Tunneln(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Radisson Blu Hotel, Malmö(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Radisson Blu
  • Frukost ingår
Best Western Plus Hotel Noble House(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Clarion Collection Hotel Temperance(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Scandic S:t Jörgen(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Moment Hotels(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Park Inn by Radisson Malmo(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Frukost ingår

Som vanligt i juli besöker vi Malmö och varierar hotell. Bokade MJ, och fick ett väldigt bra första intryck när vi kom in. Tyvärr så dalade detta när vi kom in på vårt rum( 315). Slitet och sunkigt. Ett tjockt lager damm på golvlisten i hela rummet. Skvätt på väggarna och en allmänt skitig vit soffa. Detta drog ner vårt omdömme rejält, tyvärr, då allt annat va i toppskick. Hade vi fått ett renoverat rum hade vi helt klart återvänt, men nu är vi tveksamma, tyvärr!
Gammal smuts på ett så fint hotell är inte ok.

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack Anette L
Hedda W, Guest Relations Manager på MJ's Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Anette, detta känns inte alls bra och jag ska genast se över det rum som ni bott i.. Detta är inte en standard vi strävar efter och absolut inte den upplevelsen vi vill ge våra gäster. Vill du vara go och mejla mig på Hedda@mjs.life så att jag kan ta detta vidare.
Ha en fin helg!
Bästa hälsningar // Hedda Mood & Service Manager

Vi till ringde fre-sön under vår bröllopshelg. Servicen vi fick var fantastisk rummet var rent snyggt och perfekt!
Den enda nackdelen var nattklubbsmusiken. Vi borde i sviten högst upp, men kunde känna nattklubbsbasen, förmodligen både från hotellets nattklubb men också från lillatorgs koi som ligger nära. Med bröllopsnerverna hade vi verkligen behövt vår skönhetssömn som tyvärr uteblev trots öronproppar

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack Sofie F

Hej Sofie! Åh så härligt att ni hade en så fin helg här hos oss och hoppas att bröllopet var makalöst!
Vi har ingen nattklubb men vår bar stänger senast 01 varje dag men jag är hemskt ledsen om ni stördes av ljudvolymen från lilla torg, det är ju ett tillhåll för fest under sommaren! Välkomna tillbaka till oss när ni vill!
Bästa hälsningar // Hedda Mood & Service Manager

Mycket speciell atmosfär, vänlig personal och centralt läge.
Goda drinkar, god frukost med bra utbud. Restaurangen är mysigt inredd och baren lockar till avslappnande stund.
All personal som vi mötte var mycket vänliga och positivt inställda. Vi kommer gärna tillbaka.

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack Solros12

Nej men hej du, tack så hemskt mycket för de fina orden och kom gärna tillbaka snart!
Bästa hälsningar // Hedda Mood & Service Manager

Hamnade på deras restaurang av en slump. oerhört fin "innegård" och hela restaurangen andas lyx a lá franska rivieran. Trevlig personal och allt va tip top! MEN vi blev inte kloka på menyn. Väldigt luddigt och konstiga rätter, servitrisen försökte hjälpa oss så vi startade med två rätter. OBS rätterna är väldigt små och är man hungrig så behövs nog iallafall 4 rätter om det ens räcker. Inte mycket till kolhydrater och väldigt speciella smak kombinationer som tyvärr inte gick hem hos oss. Men brödet innan va helt fantastiskt smälte i munnen med gott smör till så det va tråkigt att maten efter inte föll oss i smaken.

• Bodde här: juli 2018, reste i arbetet
Tack Sansan010

Hej och tack för de finfina orden, vad glad jag blir! Upplägget för vår middagsservering är mellanrätter som fördelaktigt går att dela. Om man då är två personer så är ungefär 5-6 rätter ganska lagom och det som är bäst är ju att man får smaka på allt! Om man, som jag, alltid har lite svårt att bestämma sig så hade jag definitivt rekommenderat att en väljer chef's choice då man får det finaste från köket just den kvällen. Hoppas att det blev lite klarare och att ni kommer tillbaka och testar vår mat igen

Omdömet skrevs 10 juli 2018

Mycket trevligt hotell med stora rum.
Väldigt vänlig och mycket hjälpsam personal.
God frukost om än lite snålt utbud gällande bröd och pålägg.
Mycket härlig atmosfär på hela hotellet men särskilt i den mycket charmiga restaurangen/frukostmatsalen.

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack MorganSandin

Hej Morgan, åh vad härligt att du trivdes så bra hos oss!! Visst är atmosfären det bästa? Precis det vi är stolta över.
Om man saknar något oavsett tillfälle så är det bara att hojta på nån i personalen så hjälper vi er