Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 128 US$/natt.

Radisson Blu Hotel, Malmö(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 03/08
  • Restaurang
Park Inn by Radisson Malmo(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Mayfair Hotel Tunneln(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 04/08
  • Frukost ingår
Scandic S:t Jörgen(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Comfort Hotel Malmo(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 88 US$/natt.

Moment Hotels(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Best Western Plus Hotel Noble House(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 94 US$/natt.

TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Mysigt rum, fantastisk miljö. Matsalen kändes som att sitta i en botanisk trädgård med den mest fantastiska mat och kunnig personal. Även baren var mysig och drinkarna goda. Med andra ord, en perfekt helg!
Tack allihopa
Vi ses igen

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack TripAdvisor-medlem
Hedda W, Guest Relations Manager på MJ's Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Hej Anders!!! ÅH, jisses så trevligt. Tack du och kom gärna tillbaka för en perfekt helg snart igen!!
Mvh // Hedda Mood & Service Manager

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Hotellet har fantastiskt läge och inredningen är underbar, smakfull och fantastisk. Under vistelsen var det några små fel som rättades till och vi fick återkoppling på från självaste hotellchefen. Pluspoäng!
Arrogant personal är ju ett lösbart problem tack och lov.

Bodde här: mars 2018
1  Tack Hungrig2014
ArvidFalk, Hotelldirektör på MJ's Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2018

Hej!

Vad skönt att höra att ni fick en trevlig vistelse här hos oss tillslut.
Efter 6 månader så har vi fortfarande en del att jobba på innan vi når vårt mål så tack för förståelse och återkoppling.
Hoppas att vi ses snart igen.
Med vänlig hälsning, Arvid Falk

Omdömet skrevs 23 mars 2018

Hade lite kvalitetstid med dottern och bokade detta fina hotel med centralt läge i Malmö. Nära till butiker och torg. Vi åt middag på hotellet som var mycket bra och de har verkligen lyckats med inredningen. Rummet var stort och vackert inrett. Det fanns också badrum med badkar vilket uppskattades. Rent och snyggt och skön säng.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
1  Tack Lisa A

Hej Lisa!

Åh vad mysigt att ni hade det bra här hos oss och att ni gillade såväl mat som inredning.
Visst är det härligt att kunna unna sig ett bad när man är här?
Hoppas att vi ses snart igen.
Med vänliga hälsningar, Arvid Falk, Hotel Manager

Omdömet skrevs 21 mars 2018

Supertrevligt hotell mitt i stan! God mat, bra service i restaurangen. Trevliga och snygga drinkar i baren. Efter att blivit bortskämd så vankas det ett stort fint rum med en skön säng. Frukosten är också god med ett bra utbud av varm och kallt.

Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack Anders W

Hej Anders!

Vad underbart att höra att du trivs här hos oss på MJ's. Ska ge såväl bartenders som kockar en stor kram och tacka dem för att de gör våra gäster så glada. Hoppas att vi ses snart igen.
Med vänliga hälsningar, Arvid Falk

Omdömet skrevs 19 mars 2018

Lunch. Trevlig matsal med lite atmosfär av att du sitter i ett centraleuropeiskt trädgårdskafé. Snygg uppläggning och helt okej mat när maten äntligen kommer. Lite avsvalnad men goda smaker. Har inte testat middag men kikat igenom menyn och den ser lockande ut. Vinlistan var dock abrupt kort.

Tips för att välja rum: Bra lunch i trevlig miljö
  • Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack longing4goodfood
ArvidFalk, Hotelldirektör på MJ's Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Hej!

Vad roligt att du varit här och testat vår lunch, alltid tråkigt när vi inte lever upp till förväntningarna men hoppas att du kommer tillbaka en annan dag.
Hoppas också att du kommer och testar oss på en kväll också, kan lova dig att vi har en mer gedigen vinlista liggandes och väntandes om du bara frågar servisen eller hovmästaren.

Vi har bara varit öppna i 6 månader så vinkällaren är definitivt under uppbyggnad men bland annat starwinelists har plockat upp oss som ett av få ställen i Malmö där du kan hitta riktigt spännande viner så fråga efter den långa vinlistan så tror jag inte du blir besviken.

Med vänlig hälsning, Arvid Falk, Hotel Manager MJ'S