Kostnadsfri avbokning till den 21-08-13
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-14
Official Site
Boka nu, betala på plats
Travelocity151 US$
Trip.com172 US$
Omdömet skrevs 24 juni 2017

Sån service och välkomnade. Kände sig som den viktigaste personen i rummet där ens behov blev välbemötta med ett leende på läpparna! Riktig god frukost i en mysig och härlig miljö där både jag och min sambo bara njöt av att sitta där!

Tack Cissi105
Svar från företaget:Svarade 26 juni 2017

Hej Cissi,

Tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss verkligen att höra att ni blev så nöjda med er vistelse. Hoppas vi ses snart!

På återseende, Oscar Johansson

Omdömet skrevs 24 juni 2017

Behaglig vistelse på ett fantastiskt läge. Häftigt med fransk balkong ut mot Lilla torg. Sängen skön men saknade en extra kudde mattan var fantastiskt skön att gå på. Härligt badrum. Rymligt rum. Saknade spegel.

Tack Mari/ G
Svar från företaget:Svarade 26 juni 2017

Hej Mari,

Tack för ditt omdöme. Kul att ni gillade rummet! ska kolla upp varför det saknades extra kuddar i ert rum. Det är något som ska finnas!

Ha en fantastisk dag!

Omdömet skrevs 14 juni 2017

Bra men något ojämnt i kvaliteten. Den första personen man möter står i receptionen och där ska det kännas uppmärksamt och vuxet.
Har det strulat med rum eller annat - bjud på ett glas vin, en chokladbit eller annat - så enkel kundvård.

Tack annikaj493
Svar från företaget:Svarade 15 juni 2017

Hej Annika,

Tack för att du ger oss feedback! Ber om ursäkt för att du har upplevt oss som ojämna. Det ska vi se till att förbättra! Hör gärna av dig till mig personligen om du har några fler synpunkter som vi kan bli bättre på! (oscar@masterjohan.se)

På återseende Oscar Johansson

Omdömet skrevs 14 juni 2017

Ni borde ha fått fem stjärnor i er hotellrating. Det är ni väl värda med tanke på att ni förmedlar service och Komfort av mycket hög standard rakt igenom. Jag antar att det bara är en tidsfråga innan ni får ytterligare en stjärna. Kerep up the good work!

Tack 477magnus
Svar från företaget:Svarade 15 juni 2017

Hej Magnus,

Stor tack för dina fina ord! Det värmer i alla våras hjärtan. Oavsett stjärnor eller ej kommer vi alltid jobba stenhårt för att våra gäster ska få en fantastisk servis och upplevelse.
Ses snart!

Omdömet skrevs 11 juni 2017 från mobil enhet

vi checkade in i en av sviterna, och det var välstädat och rymligt.
jättefint rum och fint badrum!
men livsfarligt när badrumsgolvet blir blött, halka rejält och slog i knäet. så hade varit bra med en halkmatta utlagd el dyl.
det löste sig dock med en handduk på golvet.

vi beställde frukost på rummet och skrev "havremjölk" till kaffet.
frukosten kommer och vi får en kanna med mjölk, jag tar min kopp kaffe med mjölk och känner såfort jag svalt att "det här är inte havremjölk, det är sojamjölk", jag är jätteallergisk mot soja.
såna här missar får inte ske, istället för en lugn frukost på rummet så blir det att rota fram allergimediciner och försök till att stävja den allergiska reaktionen.

Min fästmö går ner i receptionen och får då det bekräftat att det ÄR sojamjölk. Att den informationen inte nått oss är inte okej.

Sånt får inte inträffa. Ni utsätter gästerna för fara, och vi förväntade oss betydligt mer, speciellt med tanke på priset och standarden.

Tack charliel512
Svar från företaget:Svarade 13 juni 2017

Hej Charlie,

Detta var väldigt olyckligt att höra och jag ber tusen gånger om ursäkt. Detta är något som vi genast sett över rutinerna för. Det är viktig för oss att man kan känna sig trygg när man är på besök. Jag är väldigt mån om att få kontakt med er för att ge en personlig ursäkt och har försökt nå er på det telefonnummer som är angett i er hotellbokning.

Vi ser väldigt gärna att ni kommer tillbaka hit för att ni ska få den upplevelse som ni förtjänar.

Om jag inte lyckas få tag på er för ni väldigt gärna återkoppla till mig på oscar@masterjohan.se.

Återigen förlåt för denna olyckliga händelse.

Hotel Manager