3 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com119 US$
Priceline103 US$
Travelocity119 US$
Traveluro115 US$
Trip.com128 US$
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Charmigt och rymligt rum med fräscht badrum, underbar frukostbuffé, jättetrevlig personal, särskilt i receptionen. Aningen lyhört men det kanske inte gäller i alla rum, och öronproppar löste det problemet. Smakfullt inrett i varma färgskalor. Ett hotell man gärna återvänder till.

Tack EmmaMaria16
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Trevligt, fin miljö bra läge.
Ett lättsamt sätt att semestra på är att ta in på Savoy. Väldigt fin och gammal atomsfär trevlig personal rent och sköna sängar. En toppenfrukost gjorde inte saken sämre. Enkelt att boka.

Tack catharinalundqvist
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Ett hotell som lever på gamla meriter. Rummet vi bodde i var litet och varmt med dåliga möjligheter till vädring på grund av trafikerad gata utanför. Golvet hade heltäckningsmatta som luktade unket. Elen fungerade inte på rummets ena vägg. Efter upprepade tillsägelser om städning av rummet berättade receptionen att städning inte ingick i det pris som vi betalat och att detta hade informerats om i mail till oss, vilket det inte hade gjorts. Riktigt trist bemötande av personalen i receptionen.
Hotellet har dock ett centralt läge och en frukost med gott utbud, men det uppväger inte de nackdelar vi upplevde.

Rumstips: Om ni ska bo här, så se till att boka ett större rum till högre pris. Troligtvis får ni också bättre bemötande av personalen då.
Tack Anders R
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Var fint rum och fint badrum men utsikten från rummet var hemskt. Fick en utsikt med grus och metall trappor. Ville se hela Malmö men var inte nöjd med utsikten. Boka inte rum 310. Annars var rummet jättefint och mysigt. Vill gärna boka igen men tänkte uppgradera rummet. Vill prova det annars var tv utbudet bra. Rent badrum.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack lisaeklund2005
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Trevligt hotell nära Stortorget och Lilla torg. Ligger mittemot centralstationen. Enkelt att parkera i parkeringshus nära hotellet. Mysigt hotell i gammal stil med mycket charm. Wi-Fi behöver ha mer kapacitet om man vill streama.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack StellanS8