Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Trevligt, fin miljö bra läge.
Ett lättsamt sätt att semestra på är att ta in på Savoy. Väldigt fin och gammal atomsfär trevlig personal rent och sköna sängar. En toppenfrukost gjorde inte saken sämre. Enkelt att boka.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack catharinalundqvist
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Ett hotell som lever på gamla meriter. Rummet vi bodde i var litet och varmt med dåliga möjligheter till vädring på grund av trafikerad gata utanför. Golvet hade heltäckningsmatta som luktade unket. Elen fungerade inte på rummets ena vägg. Efter upprepade tillsägelser om städning av rummet berättade receptionen att städning inte ingick i det pris som vi betalat och att detta hade informerats om i mail till oss, vilket det inte hade gjorts. Riktigt trist bemötande av personalen i receptionen.
Hotellet har dock ett centralt läge och en frukost med gott utbud, men det uppväger inte de nackdelar vi upplevde.

Rumstips: Om ni ska bo här, så se till att boka ett större rum till högre pris. Troligtvis får ni också bättre bemötande av personalen då.
Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Anders R
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Var fint rum och fint badrum men utsikten från rummet var hemskt. Fick en utsikt med grus och metall trappor. Ville se hela Malmö men var inte nöjd med utsikten. Boka inte rum 310. Annars var rummet jättefint och mysigt. Vill gärna boka igen men tänkte uppgradera rummet. Vill prova det annars var tv utbudet bra. Rent badrum.

Tack lisaeklund2005
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Trevligt hotell nära Stortorget och Lilla torg. Ligger mittemot centralstationen. Enkelt att parkera i parkeringshus nära hotellet. Mysigt hotell i gammal stil med mycket charm. Wi-Fi behöver ha mer kapacitet om man vill streama.

1  Tack StellanS8
Omdömet skrevs 29 juli 2021

Parkerings-huset som erbjuds var uselt, mer än hälften av platserna gick inte att använda med dagens storlek på bilar de de var alldeles för smala och pelarna varutsatta mitt i rutan, en idé är kanske också att informera all personal hur man tar sig dit till fots, vi fick lista ut det själva, erbjuds dock sällskap av personal för att reda ut det. Har nog inte esökt ett hotell desenaste10 åren som varit utan AC eller temperatur-reglage så det var ett stort minus att det inte fanns. Resten har varit toppen!
Fantastiskt bra frukost och den bästa servicen vi upplevt. Personalen borde ha en löneförhöjning

Tack natalie å