Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Fint hotell, bra service. Stora och fina rum och inte heller så speciellt dyrt. Bra frukost och trevlig personal. Läget är bra både för att gå ut och äta och för att ta sig vidare till Köpenhamn då centralstationen ligger rakt över gatan från hotellet.

Bodde här: mars 2018
1  Tack jacobhedin
Omdömet skrevs 7 mars 2018

Mer än lagom. Hotellet ligger perfekt för en lång weekend. Trevlig personal, god frukost, bevarad charm, sköna sängar... Vi åkte buss från Göteborg, Flixbus - perfekt! Bussen stannade nästan exakt utanför entrén, endast ett övergångsställe emellan. Även bussen till och hem från Köpenhamn tog vi härifrån.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
1  Tack Anette H
Omdömet skrevs 15 februari 2018 från mobil enhet

Efter att ha läst omdömen om hotellet hade jag höga förväntningar, efter min vistelse kan jag konstatera att Savoy lever på sitt rykte. Läget är kanon, det är första hotellet en ser när en kommer fram till Malmö Central. Personal i reception och resturang (olearys?) trevliga och hjälpsamma. Allt annat, nja. Hotellet är gammalt och slitet. Varmvattnet strular i badrummet, mitt rum (på våning 6) är trots att jag sover med dubbla täcken och filt iskallt. Mitt dörrkort slutar flera gånger att fungera. Frukostutbudet är trist och majoriteten av gästerna sitter med ytterkläderna på i matsalen pga kylan.

Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
2  Tack sukigbg
Omdömet skrevs 12 februari 2018

Hotellet var toppen! Rummet va kanon, två rum var kanon då vi har en bebis som lägger sig tidigt. Men för mig som matnörd drar frukosten ner helhetsbetyg till 4 stjärnor. Ge frukosten lite kärlek och nytänk! Så kommer förhoppningsvis nästa besök ge 5 stjärnor.

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack Sara O
Omdömet skrevs 7 februari 2018

Visserligen behövs lite måler här och där och Savoy är inte vad det en gång varit, men är fortfarande charmigt med utmärkt läge mitt emot centralstationen och flygbusshållplats tvärs över gatan. Bra frukost och vänlig personal.

• Bodde här: januari 2018, reste ensam
Tack Lars B