Omdömet skrevs 20 januari 2020

Mysigt hotell, bra välkomnande.
Tycker dock städningen inte var helt tillfreds. Jag kunde dra längs lister och ovanpå möbler och fick massor av damm i händerna.
Vore bra med dammning
Fint med kvällsmat och frukosten var det jag behövde.

Datum för vistelsen: januari 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack dalkulla21
Therese J, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Temperance, svarade på det här omdömetSvarade 1 februari 2020

Tack för din återkoppling. Bra med konstruktiv feedback som vi snabbt och konkret kan ta action på.
Varmt välkommen tillbaka.

Hälsningar

Omdömet skrevs 1 januari 2020

Hotellet är lite småtrevligt
Frukosten var ok
Den som ansvarade för upphängningen av lamporna i frukostmatsalen tänkte nog inte på att det skulle sitta gäster där, skarpa o felhängda lampor.
Personalen trevlig men ngt oengagerade tyvärr.
Sängarna superhärliga, rummet bra, saknade en sminkspegel i badrummet .
Om vi vill bo här igen ? Ja det kan vi tänka oss.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Pesune
Therese J, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Temperance, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2020

Hej och tack för fin återkoppling.
Vad kul att ni firade nyår hos oss.
Vi tar till oss ditt tips om sminkspegel och era andra tips på laporna i matsalen.
vad kul att ni kommer tillbaka till oss.
Varmt välkomna

Omdömet skrevs 19 december 2019

Mycket trevligt mysigt hotell med centralt läge i Malmö. Promenad avstånd till det mest väsentliga. Engagerade personalen förgyller vistelsen. Bra frukost mat. Rum standarden helt ok, rent och trevligt!

Datum för vistelsen: december 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 259jeff

varmt välkomna tillbaka. Hälsningar Therese

Omdömet skrevs 11 december 2019 från mobil enhet

Väldigt förvånande att personer ger hotellet så fina recensionen här!! Sjukt.
Blev en dyr övernattning med tanke på rummet och p-boten. Absurt litet rum.
Oförskämd personal och hotellchef. Kvinnan vågade inte ringa upp oss angående vår vistelse.
Orutinerad personal.
Kommentar jag hörde ett par gånger från en anställd:
”Jag är ledsen... Önskar jag kunde hjälpa...”

Bra middag fick vi trots allt.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack WorldTourOfSweden

Tack för din återkoppling. Vi känner inte att vi ska betala din P-bot när vi inte har något med den att göra.
Uppskattar att du gillade middagen.

Hälsningar

Omdömet skrevs 30 november 2019

Superbra Hotell, jättefint rum med badkar och kingsize säng enligt önskemål. underbar personal som verkligen gjorde allt för vår trivsel. Vi var här för att fira vår bröllopsdag oj vi kommer definitivt att kö.ma tillbaka.

Datum för vistelsen: november 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack sonnemarkj

WOW och tack för fin återkoppling, Vad kul att ni tyckte om frukosten och kvällsbuffen och hotellet i sin helhet, varmt välkomna tillbaka. Hälsningar Therese