Radisson Blu Hotel, Malmö(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 136 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 03/08
Boka nu, betala på plats
  • Restaurang
  • Frukost ingår
Mayfair Hotel Tunneln(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 04/08
  • Frukost ingår
Comfort Hotel Malmo(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 05/08
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 92 US$/natt.

Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 82 US$/natt.

Park Inn by Radisson Malmo(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
Moment Hotels(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Best Western Plus Hotel Noble House(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 05/08
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 93 US$/natt.

Omdömet skrevs 27 april 2018

Hotellet har en mysig atmosfär, väldigt trevlig personal och förmodligen den bästa frukostbuffén jag någonsin har ätit. Hotellet ligger centralt och bra och jag kan verkligen rekommendera detta ställe.

• Bodde här: april 2018, reste i arbetet
Tack Tallman196
Temperance21133, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Temperance, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2018

WOW! Tusen tack för fantastisk återkoppling. Det är bara så gott att höra att ni haft det bra. Framförallt är det extra kul att ni tycker att
frukostbuffen är så bra. Vi instämmer helt. :)

Varmt Välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 17 april 2018

Mycket nöjd med läget i centrala Malmö och med kvällsmaten som serveras. Det var helt Ok rum, kanske lite litet men man får vad man betalar för. Okomplicerad och serviceinriktad personal, de hjälpte till att dela upp notan mellan olika kort mm

Tips för att välja rum: Välj rum mot gården så får ni ett tyst rum
  • Bodde här: april 2018, reste i arbetet
Tack Wilhelm F

Tusen tack för fin återkoppling. Vissa av våra rum är lite mindre och en del större. Det går bra att ha önskemål om man hittar sitt favoritrum. Finns inget bättre än att höra att vi har okomplicerad och serviceinriktad personal.

Varmt välkommen tillbaka,

Omdömet skrevs 11 april 2018

Ja som tidigare sagt känns det lite som att komma "hem" när man kommer hit.
Det är dock uppdaterat sedan vi var här sist och det blev mycket fräscht och bra.
Super trevligt.
Läget är superbt, personalen är utomordentligt trevlig, frukost matsalen är kanon mysig den vill man bara stanna kvar i och hänga i.
Även bar rummet har blivit skönt för häng.

Tips för att välja rum: gamla delen med tjocka fönster smygar och utsikt mot staden / mysigt inåt gården / helt tyst (smaksak)
  • Bodde här: april 2018, reste med vänner
Tack gosta98
Temperance21133, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Temperance, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2018

Hej och tusen tack för riktigt bra återkoppling. Vad kul att ni gillar det nya och att ni trivs så bra!
Varmt välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 10 april 2018

Fantastisk personal. Vad man än frågade om fixade de det. Rent och snyggt, bra frukost. Första gången ett hotell vet hur man gör ägg och bacon. Hotellet ligger väldigt centralt, man kan gå till både affärer, kanalen och olika nöjen som teater, konserter, parker, casino. Billigt att äta lunch ute, då konkurrensen är högre. Även kan man hitta väldigt dyra restauranger men de är faktiskt inte de bästa förutom Johan P, super mat.

• Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack ireneracke

WOW! Vilken kul läsning. Håller verkligen med om att vi har en riktigt god äggröra. Kanske den bästa :) Hoppas ni provade kvällsbuffen på hotellet också.

Hälsningár

Omdömet skrevs 10 april 2018

Trevligt mysigt hotell med supergod mat!
För varmt på rummet, då fönstret vätter mot baren. AC behövs! Eftersom det finns en relax så borde det finnas morgonrockar. Kaffemaskin är önskvärt.
Istället för blipp till garage, så borde man kunna ordna med en personlig kod, som man får vid bokning av parkering eftersom att det år väldigt svårt att stanna för att ordna med parkering vid ankomst och avgång!

• Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack davidsA9406DC

Hej och tack för bra och konstruktiv feedback! Vi tar till oss dina inputs och ska se över våra rutiner. Vi är glada över att ni trivts så bra och fått en bra service.