“Rekomenderas! Specialkost löstes smidigt!”

Marie Antoinette - Restaurang & Vinbar
Rankad som nr 28 av 996 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 27 december 2022 från mobil enhet

Vi är mer än nöjda!

* Atmosfär fantastisk, med gunga mitt i restaurangen :-)

* Magisk mat som anpassades för oss med specialkost utan problem och istället lösningsfokuserat. Vi kände oss välkomna redan innan besöket.

* Blev uppringd för genomgång av maten vid två tillfällen. Trevligt bemötande!

* Makalöst proffsig och mycket trevlig personal.

Allergener som löstes av denna restaurang:

Mjölkprotein, äggprotein, sojaprotein, laktos, lök och vitlök.

Vi ses absolut igen!

Datum för besöket: december 2022
Tack SarayButterfly

Omdömet skrevs 4 december 2022 från mobil enhet

Trevlig restaurang med trevlig personal, men för det priset vi betalade för allt så var det inte värt det. Vi firade vår mammas 50 års-dag och fick ett avskilt rum, "Chambre séparée" som de kallade det. Vid bokningen angav de att det var gratis, så ingen extra kostnad tillkom för att få sitta där. När vi väl kom på plats sa de att ett villkor för att få sitta i det här "VIP" rummet var att vi skulle ta och äta från sharingmenyn. Det var en överraskning då det aldrig var angivet i bokningen att det var det som gällde. Jag ogillade att de inte var uppriktig med det vid bokningen då vi ville kunna få välja fritt från menyn. Rummet var fint, dock kyligt och de hade inte någon bakgrundsmusik för oss förrens 2 h efter att vi anlänt då de insåg att de inte hade satt på någon musik och åtgärdade det. Även om personal var super trevlig, så var vissa något oerfarna och lämnade tallrikar mellan måltiderna för oss att duka fram och duka av så att de bara skulle bära ut det. Vi ville vara trevliga, men nästa sällskap hade nog inte uppskattat det. Serveringspersonalen är där för att göra det för oss. Sammanfattningsvis så hade jag nog inte gått tillbaka dit.

Datum för besöket: december 2022
Tack angechadiau
Omdömet skrevs 28 oktober 2022 från mobil enhet

Trevligt ställe med fin atmosfär. Kunnig personal med stort mått flexibilitet. Maten var vällagad - vi åt menyn inklusive vinpaket. Väl avstämt. Totala mängden mat något i underkant är väl det enda negativa.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack Robert T
Omdömet skrevs 14 oktober 2022

Alltid väldigt bra stämning och trevlig personal!
Maten håller väldigt hög nivå & viner är 10/10!

Besöker ofta!

Datum för besöket: oktober 2022
Tack 4stor
Omdömet skrevs 13 oktober 2022

Malmö är en stad där det finns otroligt utbud av restauranger och barer, många är väldigt fantastiska men ibland får man känslan av att vissa stjärnor lyser starkare än andra, och Marie Antoinette är en sådan!

Otrolig interiör att äta och dricka i, välbalanserade smaker och prisvärda viner för alla plånböcker.
Verkligen värt ett besök och efter det flera återbesök
Bra jobbat krogen på Drottningtorget

Datum för besöket: september 2022
Tack C6650ZTjohann

Resenärer som tittade på Marie Antoinette - Restaurang & Vinbar tittade också på

Besökt Marie Antoinette - Restaurang & Vinbar? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.