“Fräscha ingredienser och trevlig service”
Omdöme om Pita Pit Gustav

Pita Pit Gustav
Rankad som nr 525 av 967 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Beskrivning: Pita Pit is all about pitas. We don’t do burgers. We don’t do fries. We don’t do sandwiches made with thick bread. We do only one thing and we beleive we do it better than anyone: pitas filled with lean meats, veggies and garnishes food that’s healthy, fresh and served fast. In addition to our pitas we also serve smoothies and fresh coffee from Nespresso. Welcome!

Jag var ute efter en snabb och nyttig lunch med mitt sällskap, och valde Pita Pit. Personalen var väldigt trevlig, och sällskapets olika pitor riktigt goda.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack karina753

Omdömet skrevs 19 juli 2021 från mobil enhet

Hyfsat fräsch mat, bättre än många andra snabbmatsalternativ. Det tog rätt lång tid innan vi fick maten men det var gott.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Veronica J
Omdömet skrevs 16 januari 2021 från mobil enhet

Så många goda alternativ och flera vegetariska! Stort plus! Jag åt den vegetariska pitan med BBQ och den var fantastiskt god. Perfekt lunch och enkel att ta med. Personalen var supertrevlig och restaurangen var mycket fräsch. Kommer absolut komma tillbaka till Pita Pit!

Datum för besöket: januari 2021
Tack 114sannar
Omdömet skrevs 26 augusti 2020

Jättegott rekommenderar verkligen! Fräscha grönsaker, åt den mindre pitan och blev mätt och mycket nöjd. Många goda smakkombinationer, längtar tills jag ska testa en annan sort!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Carolinekatze
Omdömet skrevs 7 augusti 2020

En mycket enkel restaurang som gör väldigt goda pitabröd med fräscha ingredienser. En liten pita med lax räcker gott för mig till lunch och då är 59 kr för en lunch i Malmö rena fyndet.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack michaelgU6247YI
Departure31533598175, Ägare på Pita Pit Gustav, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2020

Tack, så kul att du tycker om Pita Pit!

Resenärer som tittade på Pita Pit Gustav tittade också på

Besökt Pita Pit Gustav? Berätta vad du tyckte!