“Gott men otroligt snålt”
Omdöme om Pita Pit Gustav

Pita Pit Gustav
Rankad som nr 521 av 966 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Beskrivning: Pita Pit is all about pitas. We don’t do burgers. We don’t do fries. We don’t do sandwiches made with thick bread. We do only one thing and we beleive we do it better than anyone: pitas filled with lean meats, veggies and garnishes food that’s healthy, fresh and served fast. In addition to our pitas we also serve smoothies and fresh coffee from Nespresso. Welcome!
Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Var här på premiären med ett större sällskap från arbetet.
Några av oss tog dagens av den mindre varianten och några den större. Själv åt jag den mindre och blev förvånad hur otroligt liten den verkligen var, pytteliten! Proteinet bestod av en kvarts bit bacon och två små kycklingbitar på max 30 gram. Sneglade över på de som beställt den stora dagens och såg besvikelsen även i deras ögon. Jag är absolut ingen storätare men detta var det minsta jag någonsin serverats till ett "standardlunchpris" Efter lunchen diskuterade vi plus och minus och de som tog den stora sa att ca tre stycken stora är som "liknande" ställen normalt serverar som en.
Kanske berodde allt på att det var första dagen så får eventuellt ge det en chans till efter semestrarna.
Så summerat var smakerna var bra och deg var gott. Personalen var trevlig (även om de var lite stressade på premiären) och servicen bra. Priset för lunchen rimligt om mängden varit åtminstone dubbelt. Så från premiärbesöket kan jag dessvärre inte rekommendera Pita Pit, men ska ge det en chans till och kommer då ned en ny recension.

Datum för besöket: juli 2020
Tack msilund
Departure31533598175, Kundansvarig på Pita Pit Gustav, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2020

Fantastiskt att så många kontor valde att komma första dagen, och det var nog lite överväldigande för alla. Trist att ni fick en så dålig upplevelse men tänker att ni snart är tillbaka på jobb och hoppas ni provar igen då. Tveka inte att prata med personalen om ni har fler tankar om utbudet eller serveringen. Välkommen!

Resenärer som tittade på Pita Pit Gustav tittade också på

Besökt Pita Pit Gustav? Berätta vad du tyckte!