“trevlig miljö och bra service, ok mat”
Omdöme om Dockans Hamnkrog

Dockans Hamnkrog
Rankad som nr 327 av 949 Restauranger i Malmö
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 3 juli 2019

ligger fantastiskt med småbåtshamn, lägenheter och kontor i en trevlig blandning.Spättan kunde varit bättre stekt med en lite frasig yta. Salladerna var stora och bra

Datum för besöket: juni 2019
Tack Navigate796956

Omdömet skrevs 13 juni 2019 från mobil enhet

Vi hade bokat bord på bryggan för lunch och åt utmärkt tillagade veckans fisk som var torskrygg och ”fina fisken” som var rödspätta fångad precis utanför i Öresund.
Allt var perfekt tillagat. Servicen är i en skola för sig. Här jobbar ”riktig” serveringspersonal som har jobbet som sitt yrke. Vaket, trevligt och personligt bemötande som man idag annars möter alltför sällan. Notan var behaglig och landade på modesta 1200,- incl. dricks för fyra personer.
Ett ställe att rekommendera och hit kommer vi återvända.

Datum för besöket: juni 2019
1  Tack Riksost
Omdömet skrevs 19 april 2019 från mobil enhet

Trångt på lunchen när man maxar antalet sittplatser och hög samtalsvolym. Mest säljfolk från Mercedes som verkar trivas med att skrika till varandra över maten. Maten ja! Vad ska man säga om den? När den inte är slut, så blir man i alla fall o-hungrig. Hade hoppats på lite mer än att slippa känna hunger för hundra kronor.

Datum för besöket: mars 2019
1  Tack N C
Omdömet skrevs 17 december 2018 från mobil enhet

Ätit lunch på Årstiderna många gånger. Både i den lite billigare övre delen och där nere. Habilt och även om det är lite dyrare än övriga i grannskapet är det mycket bra. Detta är ett ställe där man ska äta fisk! Deras ”dagens” är alltid mycket prisvärd och bra. Rekommenderas.

Datum för besöket: december 2018
Tack Skatis
Omdömet skrevs 27 augusti 2018 från mobil enhet

Vi var två personer som åt lunch här en fredag. Hade bokat bord i nedre delen i anslutning till bryggan. Tog dagens fisksoppa som var underbart god. Den serviceinriktade servitören förhöjde upplevelsen. Mycket trevlig och tillmötesgående.
Det negativa med besök på svenska restauranger idag är priserna på öl o vin. 85 kr för en folköl och 115 kr för ett glas vin. Att jämföra med varmrätten som kostade 139 kr.
Kan varmt rekommendera denna restaurang.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack MargaretaL497

Resenärer som tittade på Dockans Hamnkrog tittade också på

Besökt Dockans Hamnkrog? Berätta vad du tyckte!