“Väldigt märklig vinservering ”

Arstiderna By The Sea
Boka med
Arstiderna By The Sea har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 180 av 965 Restauranger i Malmö
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 17 augusti 2018 från mobil enhet

Allting tog tid, Bordsplacering, Beställning, servering. Därutöver verkade maten ha väntat på att serveras länge då den var kall. Vinet serverade på ett väldigt speciellt sätt. Servitören hällde upp ett varsitt glas vin till oss vid bordet plus ett glas till sig själv som han sedan tog med sig ut efter att ha luktat på det. Vi fick aldrig förklarat varför han gjorde på det viset. Utsikten från bryggan var däremot väldigt fin.

Tack Sara e

Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

En skaldjursplatå med torra musslor.
Blev därefter serverad en rödspätta som bestod av skin och ben man glömde spättan.
Glass med jordgubbar serverades i en mycket diskmaskinvarm tallrik, blev glassoppa med flytande bär.
Atmosfär och personal mycket trevlig men råvaror och kock saknades!

Tack Mats B
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

På andra våning serverades en utsökt lunchbuffé med väl tilltagen salladsbar.
Bra pris för detta inklusive måltidsdryck och kaffe.
Trots extrem sommarvärme gjorde takfläktarna att det var riktigt behagligt i lokalen. Fin utsikt över småbåtshamnen och bra service.

1  Tack 704hansg
Omdömet skrevs 24 juli 2018 från mobil enhet

Underbar kväll. Utsökt skaldjur splatå varav musslorna var outstanding, och en härlig tjej som serverade. Lite fräckt att sitta så nära båtar och vatten.

1  Tack Gudrun Å
Omdömet skrevs 18 juni 2018

Det kändes som om vårt sällskap på ca 110 personer inte riktigt var planerat. Servicen var stressad och inte särskilt tillmötesgående. Det tog lång tid att få mat från en buffé där man endast tog från ett håll ( på 110 personer)
Efterrätten var dock full pott, buffé även där med goda bakverk/desserter. Och läget, fantastiskt vid hamnen.

Tack Katarina N

Resenärer som tittade på Arstiderna By The Sea tittade också på

Besökt Arstiderna By The Sea? Berätta vad du tyckte!