“Mms”

Arstiderna By The Sea
Boka med
Arstiderna By The Sea har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 180 av 965 Restauranger i Malmö
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 24 juli 2018 från mobil enhet

Underbar kväll. Utsökt skaldjur splatå varav musslorna var outstanding, och en härlig tjej som serverade. Lite fräckt att sitta så nära båtar och vatten.

1  Tack Gudrun Å

Omdömet skrevs 18 juni 2018

Det kändes som om vårt sällskap på ca 110 personer inte riktigt var planerat. Servicen var stressad och inte särskilt tillmötesgående. Det tog lång tid att få mat från en buffé där man endast tog från ett håll ( på 110 personer)
Efterrätten var dock full pott, buffé även där med goda bakverk/desserter. Och läget, fantastiskt vid hamnen.

Tack Katarina N
Omdömet skrevs 16 juni 2018 från mobil enhet

Detta var nog det absoluta bottennappet jag varit med om. Vi hyrde för 120 personer. Buffé med en station va 45 min kö. Otroligt otrevlig personal. Trist.

Tack Per H
Omdömet skrevs 29 maj 2018 från mobil enhet

Maten var ok, men attityden från personalen lämnade en hel del att önska. Den varierade mellan nonchalant till rent ut otrevlig.

2  Tack Cecilia M
Omdömet skrevs 19 augusti 2017 från mobil enhet

Vi åt och drack dryckespaketet men blev otroligt besvikna. Mat och dryck balanserade och harmoniserade inte alls med varann. Trots att vi påtalat detta fick vi ingen respons. Vi fick lämna glasen odruckna men ändå betala fullpris.

Tack Sofie O

Resenärer som tittade på Arstiderna By The Sea tittade också på

Besökt Arstiderna By The Sea? Berätta vad du tyckte!