“God mat, usel service”

Arstiderna By The Sea
Boka med
Arstiderna By The Sea har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 180 av 965 Restauranger i Malmö
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 29 maj 2018 från mobil enhet

Maten var ok, men attityden från personalen lämnade en hel del att önska. Den varierade mellan nonchalant till rent ut otrevlig.

2  Tack Cecilia M

Omdömet skrevs 19 augusti 2017 från mobil enhet

Vi åt och drack dryckespaketet men blev otroligt besvikna. Mat och dryck balanserade och harmoniserade inte alls med varann. Trots att vi påtalat detta fick vi ingen respons. Vi fick lämna glasen odruckna men ändå betala fullpris.

Tack Sofie O
Omdömet skrevs 18 augusti 2017

Vi satt utomhus. Det var toppen förutom att fiskmåsarna var närgångna. Maten smakade mycket bra även om det tog lång tid att få den.

Tack Elisabritt
Omdömet skrevs 17 augusti 2017

Maten var god, lite smaklös. vi fick be om påfyllning av vin efter att servitrisen vällt ut ett av våra glas. vänligt bemötande vid ankomst. tog lång tid att få betala när vi väl fått notan

Tack Pillan711
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

Restaurangen är vackert belägen vid vattnet i Malmö hamn och har en trevlig uteservering. Mycket väl bemött av samtlig trevlig personal. Vi åt olika rätter från menyn och vi var alla lika nöjda. Återkommer och rekommenderar gärna denna restaurang

Tack sskirjo

Resenärer som tittade på Arstiderna By The Sea tittade också på

Besökt Arstiderna By The Sea? Berätta vad du tyckte!