“Fantastisk utsikt med härlig atmosfär.”

Arstiderna By The Sea
Boka med
Arstiderna By The Sea har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 180 av 965 Restauranger i Malmö
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 18 augusti 2017

Vi satt utomhus. Det var toppen förutom att fiskmåsarna var närgångna. Maten smakade mycket bra även om det tog lång tid att få den.

Tack Elisabritt

Omdömet skrevs 17 augusti 2017

Maten var god, lite smaklös. vi fick be om påfyllning av vin efter att servitrisen vällt ut ett av våra glas. vänligt bemötande vid ankomst. tog lång tid att få betala när vi väl fått notan

Tack Pillan711
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

Restaurangen är vackert belägen vid vattnet i Malmö hamn och har en trevlig uteservering. Mycket väl bemött av samtlig trevlig personal. Vi åt olika rätter från menyn och vi var alla lika nöjda. Återkommer och rekommenderar gärna denna restaurang

Tack sskirjo
Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Ett mediokert ställe, allt var medel... vi hade nog lite högre förväntningar på stället, det enda som var högt var notan...

Tack evaevseva
Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Maten var mycket gods men serveringen otroligt långsam. Det tog tid både att få sätta sig vid bordet, att få in maten och att få tallrikarna borttagna. Men personalen var mycket trevlig så det hela kändes onödigt då det säkert inte berodde på bristande engagemang.
Maten var mycket snyggt upplagd och välsmakande.
Läget är trevligt vid den lilla hamnen men området kändes lite övergivet. Att promenera därifrån på kvällen kändes inte komfortabelt så vi tog en taxi fast vi gärna tagit en kvällspromenad.

Tack Ylteis

Resenärer som tittade på Arstiderna By The Sea tittade också på

Besökt Arstiderna By The Sea? Berätta vad du tyckte!