Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com100 US$
Priceline100 US$
eDreams100 US$
Travelocity100 US$
ZenHotels.com108 US$

Har varit nöjd senaste 3 resorna denna gång var det svagt. Ingen uppgradering och väldigt litet rum. Nu byter jag hotell på mina affärsresor till Malmö och testar annat hotell istället. Inga av mina på förhand önskemål uppfylldes utom att Wifi fungerade.

Datum för vistelsen: augusti 2021
2  Tack Christian J
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Vi hade bokat ett superior rum. Detta kåg dock mot Carlsgatan så man blev oftast störd av tunga transporter till och från hamnen. Bättre ljudisolerade fönster hade varit bra. Rumsstädning skedde var 4:e dag, så stannar man mer än dag måste man begära extra toapapper då det inte fanns för 4 dagar. Det var dessutom hål i påslakanet. Detta fick vi dock utbytt. De hade förlängda frukosttider till 10.30. Problemet var dock att kom man 09.45 så var mycket slut och ingen påfyllning gjordes.

Datum för vistelsen: augusti 2021
2  Tack gottblom
Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Besviken efter att haft 3 tidigare bra vistelser på hotellet.
Det började med incheckningen lång kö med en ny oerfaren receptionist som inte klarar av situationen. Har man ny personal se till att det finns erfaren personal som kan hjälpa till eller sätt den nya personalen på ett lugnare skift. På bokningen nämner man att incheckning kan ske efter kl. 15 vi kom vi 16:30 var inte rummet städat o receptionen sade att det skulle vara klart inom kort så vi tog en sväng till saluhallen och kom tillbaka vid halv sex tiden och rummet var fortfarande inte klart, fick nyckelkort och fick vänta 30 minuter till innan rummet var tillgängligt. Normalt sett blir man ursäktad eller erbjuden någon form av kompensation men inte en antydan här.
Kan även lägga till att rummet var dåligt städat med en massa damm på sänggaveln och en hel del spindelväv i taket och hörnen.
När vi sedan vill boka på en ytterligare natt nämner receptionen att det först inte finns några rum men efter att jag kollat på hotellets hemsida konstaterar vi att det finns. Receptionen erbjuder oss rum men till ett högre pris än vad hemsidan säger och kan inte lösa detta manuellt utan det slutar med att vi bokar via hemsidan till det lägre priset.
Efter vistelsen får vi ett Mail från hotellet som vill veta hur vår vistelse var, så jag svarade på detta men ingen feedback ännu från ledningen.

Detta var tyvärr sista gången vi bodde på detta hotellet och avråder er andra från att boka.

Rumstips: Undvik hotellet i möjligaste mån.
2  Tack Titleist9900
Omdömet skrevs 31 juli 2021

Fel pris i förhållande till servicen och rummet
Ingen ordning på bokningen fel flera gånger
Inga medlemsförmåner brydde dom sig om att ta upp eller besvara
Rummet varmt och trångt såg ingen ac
Fick ha fönstret över madrassen om man ville öppna

1  Tack aclarin
Omdömet skrevs 30 juli 2021

Kaos och katastrof!
Ingenting fungerade, från en incheckning utan kö principer, till en personal som inte visste så mycket, Vår 3dgrs vistelse var en str besvikelse!
All från att rums nycklar ej fungerade flera ggr/dag. iIngen info om när man bör äta frukost för att undvika trängsel eller att ingen sade ifårn när det var väldigt mycket människor i lobbyn och överallt i hotellet. Hålla avstånd i Covid tider gick absolut inte. Vi fick inga badlakan/handdukar då de byttes var 4e dag?!Frukosten var ett Kaos, inget avstånd hölls, ingen personal som såg till att covid regler uppföljs, dålig kvalitet på all mat. Hög ljudnivå och Dåligt med sittplatser.
Kommer aldrig att bo här mer eller rekommendera detta till andra.

1  Tack CathyPH2021