Boka nu, betala på plats
Priceline
Travelocity92 US$
Trip.com109 US$
Omdömet skrevs 23 juni 2021

Man är väl bortskämd med att hotellrum ger en lite lyxig känsla, här var sängen bäddad med två små kuddar,påslakanet dubbelvikt på sängen och det såg så trist ut. Rummet ok.
Frukosten basic men inte mer,saknade pannkakor eller våfflor,fruktskivor. Som te-drickare blev jag förvånad över att hitta tepåsar intryckta i hörnet,inga temuggar heller. Nåja,som hyfsat billigt hotell funkade det ju för övernattning med bra läge.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Mallanka
Daniel Tay, Guest Services / Front Office på Comfort Hotel Malmo, svarade på det här omdömetSvarade 24 juni 2021

Kära Mallanka,

Tack för din feedback!

Vi arbetar ständigt med att förbättra oss och tar gärna emot dina synpunkter på vad vi kan göra för att göra det ännu troligare att du rekommenderar oss i framtiden.

Vi hoppas att vi får en möjlighet att överträffa dina förväntningar vid ditt nästa besök!

Omdömet skrevs 19 april 2021

Skön säng och dusch, trevlig personal, centralt läge och det ungdomlig känsla på hotellet. Det som drar ner betyget är att andras dusch (gissar jag att det var) hörs väldigt mycket in i rummet och att man sedan länge glömt att tvätta väggarna i sovrummet. Fläckar av olika saker som runnit ner eller hamnat på väggarna fanns längs väggarna runt sängen och det kändes äckligt. Jag tror inte de är medvetet ostädade utan helt enkelt bortglömda för i övrigt var städningen bra.

Datum för vistelsen: april 2021
  • Restyp: Reste ensam
Tack Kristin J

Kära Kristin J,

Tack för att du tagit dig tid att recensera hotellet.
Vad tråkigt att du är missnöjd med din vistelse. Er feedback är viktig för oss för att vi ska ha möjlighet att kunna förbättra oss.
Vi hoppas ni återkommer och att vi då överträffar era förväntningar.

Omdömet skrevs 1 februari 2021

Alltid nöjd med detta hotell fräscht med bra läge trevlig personal bra frukost och sköna sängar precis det som behövdes för att sova gott har varit många nätter på just detta hotell i hjärtat av Malmö

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack Per W

Kära Per W,

Tack för att du skrivit ner hur din upplevelse var hos oss.
Vi hoppas att vi ses snart igen hos oss eller på något av våra andra hotell,

Omdömet skrevs 13 januari 2021

Hotellet ligger 500 meter från järnvägsstationen så läget är bra. Det finns flera olika byggnader i hotellet. jag bodde i gamla delen med utsikt mot gatan, och med lite störande trafik tyvärr. Trasiga lampor i rummet, som annars var helt OK. Frukosten intas i trevlig miljö och är god.

Datum för vistelsen: januari 2021
  • Restyp: Reste ensam
Tack Michael N
Omdömet skrevs 27 oktober 2020 från mobil enhet

Supernöjd med hotellnatten här.
Rummet vart fräscht och som förväntat.

Kunde dock haft flera kuddar!! Bara 1 per person vart snålt!!

Frukosten vart till belåtenhet med massvis av urval för alla typer av tycken.

Rekommenderas absolut men packa med en egen kudde

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Kompis_julia