Omdömet skrevs 30 juli 2020

Bokade 2+1. Barn på två år.Bodde i Rum 103 (Dubbelrum superior)
Fönster mot entrén med pingisbord utanför fönstret.

Flera trappor och höga trösklar fram till rummet. Inte speciellt optimalt när man har barnvagn.

Bedrövlig frukost och extrem trängsel. Corona motades bort med handsprit och plasthandskar...

Blir ingen återkomst.

Tack Poollok
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Ett hotell som vi bott på ca 15gg genom de senast 5 åren, men nu får det vara nog!

Vet inte vart de fått tag på personalen som jobbar här nu för tiden, men någon utbildning inom hotell och restaurang har de nog inte.

Ett gäng 20-åringar möter man i receptionen som inte vet nånting om nått. Självklart anställer man dem för att spara pengar.

Själva in/ut checkning får man sköta själv.
Öl/mat från receptionen finns knappt att tillgå. 90% av det de erbjuder "är slut" när man frågar.

Att det ska vara så svårt att ha lite framförhållning och fylla på när man ser att något är på väg att ta slut?

Frukosten är knappt ätbar. Visst, bröd med ost funkar ju, men de har dratig in på det mesta om man jämför med hur det var för ett par år sedan.

Äggröra och bacon så dåligt och segt att man dår tugga i 5 min för att det ska kunna bli "sväljbart".

Frukostpersonalen går runt som yra höns och fyller inte på nytt när det fattas. Finns liksom ingen som har koll.

Utbudet av frukosten har blivit betydligt sämre, påminner mer om ett vandrarhem numer.

Alla dessa neddragningar är givetvis för att spara in pengar, men någonstans måste man nog dra gränsen för vad som är godtagbart... Jag kommer iallafall inte tillbaka hit mer...

Tack 845christoffera
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Nära till Malmö central och till stan. Gångavstånd till centrala delarna av stan. Trevlig reception med tillmötesgående personal. En lobby som kändes levande och familjär. Frukosten var okej för priset. Rummet var stort och rymligt med både dusch och badkar. Ett stort plus till tjejerna i receptionen.

Tack MaritaArvidsson
Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Vi bodde två nätter på detta hotell. Läget är kanon och ligger nära det mesta och rummet var stort. Frukosten hade dock mer att önska. Mjölken var slut ena morgonen. Rummet kändes också slarvigt städat. Det saknades också duschtvål och även om vi sa till så fylldes detta aldrig på.

+ Bra läge
+ Prisvärt
+ Stora rum

- Mjölk slut (ena dagen)
- Slarvigt städat

1  Tack ChristianDee
Omdömet skrevs 16 juni 2020

Har bott här flera ggr innan och rummet i sig hade det som utlovats och jag sov bra inga problem där. Dock var det den sämsta hotellfrukost jag vart med om alla kategorier. Ingen personal närvarade vid frukosten tre stackars unga tjejer stod med hjälp av tändare försökt smält smöret då det var stenhårt efter att ha legat i ishink. Kaffet smakade som det var 2 veckor gammalt. Juicen riktigt äcklig och övriga råvaror väldigt svaga... Nej det är bara att göra om och göra rätt!

Datum för vistelsen: juni 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack E1491SWchristianj