Omdömet skrevs 12 maj 2018 från mobil enhet

Parkering, personal, bar och frukost var bra. MEN hotellet sålde oss ett dubbelrum som visade sig vara ett enkelrum med extrasäng. Ingen åtgärd vid påpekande. Skyllde på sin dator - så 1990. Missnöjda Hälsningar Fam. Swahn

Bodde här: maj 2018, reste med familjen
2  Tack Patrrrix
Omdömet skrevs 10 maj 2018

Mycket bra läge när centralstationen och city. Rummen har bra med plats för både bagage och ev arbete. Frukosten är som vanligt bra på Comfort. Avslappnat och skönt häng i loungen/baren vid receptionen.

• Bodde här: maj 2018, reste i arbetet
Tack 950MagnusNilsson66
Omdömet skrevs 7 maj 2018

Väldigt bra service. Hyfsat läge nära centralstation. Fantastiskt gym i häftig lokal! Okej frukost. Plus för sen frukost och sen utcheckning på söndagar. Minus för säng och avsaknad av viss utrustning på rummen.

• Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack Philip J
Omdömet skrevs 7 maj 2018

Ett hotell med den trevligaste personalen någonsin, en frukost med brett utval och ett gym som kommer som du kommer vilja vara i hela dagarna. Annat än den så var det väldigt nära centralstationen, vilket är ett stort plus, sen så har de även cyklar som man kan få låna, dock så var 2 av 3 cyklar ur funktion. Det enda de får minuspoäng för är att de inte hade en hårfön på rummet.

• Bodde här: maj 2018, reste med vänner
1  Tack abilal167461
Omdömet skrevs 7 maj 2018

Vi upplevde en fantastisk service då vi anlände till hotellet först kl 04 efter förseningar i flygtrafiken. Blev väl bemötta och fick möjlighet att äta tidig frukost som nattportiern fixade. Nära centralstationen.

• Bodde här: maj 2018, reste med familjen
Tack 362camillap