Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 124 US$/natt.

Scandic S:t Jörgen(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Park Inn by Radisson Malmo(Malmö)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
  • Frukost ingår
Radisson Blu Hotel, Malmö(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 83 US$/natt.

Moment Hotels(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 81 US$/natt.

Best Western Plus Hotel Noble House(Malmö)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 91 US$/natt.

Omdömet skrevs 21 mars 2018

Mycket bra och kan rekommenderas starkt! Serviceminded personal, en underbar frukost, snyggt och rent överallt. Bra ljudisolering på rummen med tanke på hur högt där var i tak och ljudet går uppåt. Fantastisk gymavdelning också!

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Maria J
Omdömet skrevs 21 mars 2018

En trevlig och serviceminded in- och utcheckning av receptionistpersonalen, bra städade rum (förutom en handduk som inte blivit ren i tvätten) och god frukost i fin lokal gör att vi kommer tillbaka hit igen när vi är i Malmö.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Anna P
Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Hotellet ligger nära centralstationen men lite på en bakgata som det känns. Rummen vad man kan förvänta sig men design går före funktion när en taklampa saknas. Tyst och lugnt samt rent och fräscht.
Frukosten i minsta laget enligt mitt tycke och möjligtvis en petitess men prinskorv är inte prinskorv om den är tillverkad av kyckling.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Abakus99
Omdömet skrevs 13 mars 2018

Ett centralt hotell nära till det mesta i Malmö på grund av närheten till tåg och buss. Trevlig personal och bra frukost. Rummet kändes fräscht och tyst. Utsikten mot väster är kanske inte det bästa. Man ser rakt in i ett kontor.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack mattiasR575CH
Omdömet skrevs 11 mars 2018

Ett hotell med trevlig och glad personal vilket gav ett extra bra intryck av hotellet i helhet. En avslappnad och ungdomlig atmosfär, centralt läge, fint rent rum. Som alltid på nordic choise hotels bjöds en bra och god frukost.

• Bodde här: mars 2018, reste ensam
Tack kristinjakobsson