Omdömet skrevs 21 mars 2018

Mycket bra och kan rekommenderas starkt! Serviceminded personal, en underbar frukost, snyggt och rent överallt. Bra ljudisolering på rummen med tanke på hur högt där var i tak och ljudet går uppåt. Fantastisk gymavdelning också!

Tack Maria J
Omdömet skrevs 21 mars 2018

En trevlig och serviceminded in- och utcheckning av receptionistpersonalen, bra städade rum (förutom en handduk som inte blivit ren i tvätten) och god frukost i fin lokal gör att vi kommer tillbaka hit igen när vi är i Malmö.

Tack annapF9422MF
Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Hotellet ligger nära centralstationen men lite på en bakgata som det känns. Rummen vad man kan förvänta sig men design går före funktion när en taklampa saknas. Tyst och lugnt samt rent och fräscht.
Frukosten i minsta laget enligt mitt tycke och möjligtvis en petitess men prinskorv är inte prinskorv om den är tillverkad av kyckling.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Jörgen L
Omdömet skrevs 13 mars 2018

Ett centralt hotell nära till det mesta i Malmö på grund av närheten till tåg och buss. Trevlig personal och bra frukost. Rummet kändes fräscht och tyst. Utsikten mot väster är kanske inte det bästa. Man ser rakt in i ett kontor.

Tack mattiasR575CH
Omdömet skrevs 11 mars 2018

Ett hotell med trevlig och glad personal vilket gav ett extra bra intryck av hotellet i helhet. En avslappnad och ungdomlig atmosfär, centralt läge, fint rent rum. Som alltid på nordic choise hotels bjöds en bra och god frukost.

• Restyp: Reste ensam
Tack kristinjakobsson