Trip.com
Travelocity104 US$
Destinia.com115 US$
Omdömet skrevs 31 december 2021

På plussidan:
Bra läge i Västra Hamnen med fina promenadområden i närområdet. Bra utrymme i rum/badrum. Kylskåp och kaffe/te på rummet. Gott om garageplatser (som dock kostade 180 kr dygnet). I det stora hela ett fräscht och prisvärt hotell. Jag kan tänka mig att återvända.
Förbättringsmöjligheter:
Jag saknade nyttigt bröd till frukosten. Det fanns inget grovt bröd med fiber - däremot flera brödsorter med choklad, fett och socker.
Duschutrymmet kunde gärna förses med hel vägg. Som det nu är blir halva golvet blött när man duschar.
Handduschen har alldeles för lågt tryck.
Golvvärmen i badrummet var inte påslagen. Reglaget satt under vasken. Det var svårt att hitta och ännu svårare att begripa sig på.
Städerskan var väldigt ambitiös. Hon kom in i rummet flera gånger innan jag hunnit bli klar.
Det kunde gärna varit fler vägguttag då vi gäster har mycket som ska laddas (mobil, dator, tandborste etc.).

Datum för vistelsen: december 2021
Tack Claes W
Regina Salzmann, General Manager på Park Inn by Radisson Malmo, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2022

Hej Clas
Tack för att ni delade detta och tack för detaljerna.
Jag är ledsen att höra att frukosten inte motsvarade era förväntningar denna gången. Vi ska ha nyttiga alternativ och grovt bröd tillgängligt och jag ber om ursäkt att det inte fanns denna gången,
Jag är tacksam för era andra kommentarer som jag ska gå igenom med mitt team. Golvvärmen i badrummet ska vara på och jag ska se till att den kontrolleras i alla rum
Tack igen för detta och för att ni valde att bo hos oss.

Omdömet skrevs 25 november 2021

bra rum med bra sängar,fin utsikt samt lillgång till kyl och värdeskåp ,lungt och fint läge med gångavstånd till centrum.mycket fin och rikligt tilltagen frukost i en ljus och fin lokal där personalen snappt plockade av borden.ett toppen hotell!

Tack isaksonshovfoto
Regina Salzmann, General Manager på Park Inn by Radisson Malmo, svarade på det här omdömetSvarade 28 november 2021

Hej isaksonhovfot

Tack så väldigt mycket för att ni delade med er av dessa fina ord. Jag är väldigt glad att höra att ni hade an bra vistelse och ska dela detta med vår personal.
Tack igen för att ni valde att bo hos oss

Omdömet skrevs 21 november 2021

Mycket bra hotell när man har hund med sig. Godis och torkhanddukar innanför entrén och han fick vara med på frukosten. Hade önskat lite bredare säng men i övrigt mycket bra. Perfekt frukost. Garage fanns vilket var ett krav.

Tack bklint651641

Hej bklint651641

Tack för att ni to er tid att dela dessa fina ord. Jag är väldigt glad att höra att ni har haft en bra vistelse hos oss och tackar så mycket för rekommendationen att vi välkomnar hundar.
Tack igen för att ni valde att bo hos oss och välkomna åter.

Omdömet skrevs 19 november 2021

Rent och prydligt hotell. Trevlig, serviceminded personal. Sköna sängar och gott kaffe. Nästa gång jag kommer till Malmö kommer jag att välja detta hotell. Nära till havet och sevärdheter. Trafiken utanför hörs knappt.

Tack mbylun110049

Hej mbylun110049
Tack för att ni tog er tid att dela denna fina rekommendation. Jag är väldigt glad att höra att ni hade en fin vistelse.
Tack för att ni valde att bo hos oss och välkomna åter.

Omdömet skrevs 1 november 2021

Fint hotell med rena och välstädade rum och skön säng, stort badrum. Bra frukost men inte enastående, ett rätt svagt utbud när det gäller bröd. Väldigt tyst och ingen störande trafik. Jag hade uppskattat ett kylskåp på rummet men det fanns inte i mitt rum. Jag brukar vilja ha lite egna matvaror.
Det fanns cyklar att låna och det kommer jag nog utnyttja nästa gång jag bor där.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack nicklaskarlen
Regina Salzmann, General Manager på Park Inn by Radisson Malmo, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2021

Hej Niklaskarlen

Tack för att du tog di tig att dela detta. Jag är glad att höra att du hade en bra vistelse.
Tack ochså för rekommendation om mer olika brödsorter vilket är något vi arbetar på just nu att förbättra.
Tack igen och välkommen åter