“Vi förväntade oss mer”

Steakhouse Lilla Torg
Boka med
Steakhouse Lilla Torg har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 185 av 915 Restauranger i Malmö
Kök: Steakhouse
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs januari 14 2018 från mobil enhet

Personalen var trevliga och snabba, men det gjordes mycket fel. Köttbit och sås glömdes.
Varierande kvalitet på köttet..medium rare serverades som rare. Pommesen var för mycket småbitar/trasiga. Tråkiga tillbehör.
Vi förväntande oss mer i denna prisklassen.

Tack Pontus O

Omdömet skrevs december 26 2017 från mobil enhet

Helt ok käk, åt en oxfilé som det inte var något fel på. Potatisen som serverades till hade behövt lite salt (finns inte salt på borden så man kan inte lösa det själv), och jag förstod inte riktigt vad tzatzikin som serverades till hade där att göra. Ganska loj service, man missade t.ex. att fråga vilken stekgrad jag ville ha på köttet.

Tack Henry C
Omdömet skrevs december 19 2017 från mobil enhet

Min kollega sade att de varit här i somras och det var gott o bra service. Nu skämdes han över att ha rekommenderat detta ställe. Först kom en trevlig kille och visade oss till bordet. Sedan blev det bara mer och mer fel. Suraste servitrisen någonsin. Fel sås. Fick rom istället för whiskey. Kollegan beställde sallad. Fick varma grönsaker. Oxfilen var kraftigt bränd på ytan..Någon var sjuk skylldes det på. Sorry. Aldrig mer. Rekommenderas ej.

Tack Tobbepaddlar
Omdömet skrevs oktober 3 2017

Vi skulle äta något snabbt och hamnade här. Snabb och bra service, inte svårt att få kontakt med dem som serverade. Snabbt och lätt att få bord. Beställde kyckling och en hamburgare. Till kycklingen medföljde pommes på sötpotatis och till burgaren var det vanliga pommes. De var ok om än något välfriterade. Burgare och kyckling smakade ganska neutralt. Medföljande såser var ok. Inga tillbehör som stack ut. Det kändes som att priserna inte riktigt stämde överens med nivån på köket men det var inget att orda om. Vi kom, åt och gick.

Tack MadarPeter
Omdömet skrevs september 29 2017

vi skulle beställa dricka innan vi knappt hade hunnit sätta oss, sedan försvann vår servitris. vi satt och väntade på drickan länge, till slut sa jag till då tog det 1 minut så var drickan på plats, alltså var den bortglömd. Någon beställde 200 g kött och det blev fel så dom fick 300 g i stället och det tyckte dom var bara bra, det tyckte inte vi då det inte gick att äta upp således kasta nästan en hel biff, ganska onödigt. såsen kom inte till maten utan den fick vi säga till om. Jag hade inga bestick, fick jag också säga till om och vänta på. jag beställde fisk och den var inte gott, smaklöst och dåligt stekt. om man nu skall ha fisk på menyn får man också kunna laga den, annars får man bara vara ett steakhouse inte erbjudan något annat än kött. Vi satt säkert 20 min innan man dukade av våra tallrikar. vi fick gå fram och hämta menyer för att titta på efterrätterna. En beställde en kopp te, då kommer man in med varmt vatten men ingen tepåse. Efterätten kom in men inga skedar. När vi sedan skulle betala var det mycket diskusisoner om vem som ätit vad. Tyvärr kan jag inte rekommendera detta ställe.

Tack Christina H

Resenärer som tittade på Steakhouse Lilla Torg tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Steakhouse Lilla Torg? Berätta vad du tyckte!