“Dålig service”

Steakhouse Lilla Torg
Boka med
Steakhouse Lilla Torg har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 243 av 959 Restauranger i Malmö
Kök: Steakhouse
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 27 augusti 2017 från mobil enhet

Dålig service och otrevlig personal.
Vi fick vänta 30 min bara att få beställa sen ytterligare 40 min på att få maten folk som kom efter oss fick sin mat före oss.
Och drickan tog också en evighet att få..
Och maten var inte värd att vänta så länge på heller.

Tack EmelieH123

Omdömet skrevs 26 augusti 2017 från mobil enhet

I ena hörnet på Lilla Torg ligger det lite lugnare Steakhouse. God, varierad meny. Samma prisbild som resten av torget. Skuggig uteservering på eftermiddagen.

Tack Kalle J
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

God lunch men usel service. Nonchalant servitris som innan hon lyssnat på våra dryckesönskemål erbjöd oss annan dryck än det vi ville beställa. Fick vänta länge på maten trots lunchmeny. Fick inget bröd och sallad utan fick fråga efter det när maten kom. Personalen sa "oj dom glömde nog bara det". När vi frågade om mer bröd erbjöd servitrisen brödet från bordet brevid som hon höll på att duka av. Bordet brevid hade inte rört sitt bröd men skrattretande att en ändå relativt dyr restaurang inte kan hämta nytt bröd.

Tack Amanda A
Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

En middag i Malmö på Lilla Torg nära hotellet vid första övernattning på bilresa Sthlm-Alperna. Å en bra sådan. Det är Steakhouse så köttet är det inget fel på. Mycket goda pepparbiffar! Å riktigt smarriga ganacher efterpå. Fint öl-utbud. Bra service. Rätt dyrt dock och väl sparsamt med grönsaker till maten.
Pommes och ett par cocktail-tomater ger ingen 5:a, men i övrigt rekommenderas stället klart för köttätaren.

Tack Vesabi
Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Restaurangen ligger i Lilla Torg vilket i sig förhöjer upplevelsen något så otroligt, speciellt en lördag sommarkväll. Här serveras ganska typiska kötträtter med få udantag från temat. Servicen är OK, priserna ganska höga. Steak House bjuder inte på något utöver det vanliga, utan lever nog mest av den omgivande miljön.
Köttbiten som beställdes var mör, saftig och försiktigt kryddad. Här finns inget att klaga på! Totaltbetyget är OK (3/5) men får ett lite högre betyg tack vare den fantastiska stämningen.

Tack Zaki A

Resenärer som tittade på Steakhouse Lilla Torg tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Steakhouse Lilla Torg? Berätta vad du tyckte!