Tripadvisor

Boka bord
sön 5/4
20:00
Rankad som nr 337 av 934 Restauranger i Malmö
Beskrivning: Acai och poke hälsokostrestaurang med inspiration från Brasilien-USA-Japan Välkommen till en underbar aura för att njuta av god mat med oss ​​på Acai och Poké
Omdömet skrevs 4 februari 2020 från mobil enhet

Älskar pokebowl och detta är lätt det bästa jag ätit i Malmö. Fantastiskt gott och fräscht. Trevlig personal också!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Johanna196909

Omdömet skrevs 13 januari 2020

Kände mig som om jag vore utomlands. Utmärkta råvaror & fräsch mat. Rekommenderas starkt att besöka.

Datum för besöket: januari 2020
Tack mohammedaJ7262IM
Omdömet skrevs 18 december 2019 från mobil enhet

Lätt bästa stället i Malmö! Det är fräscht, trevlig personal, personligt bemötande och utmärkta Acaibowls

Datum för besöket: december 2019
Tack emel13300
Omdömet skrevs 27 november 2019

Godaste Poke bowlen i Malmö och riktigt trevlig personal! Detta är stället att gå till säger jag bara :)

Datum för besöket: november 2019
Tack VictoriaClaudiaH1
Omdömet skrevs 26 november 2019 från mobil enhet

Fantastiska Bowls. Både Acai och Poke är väldigt goda. Mycket god smak på högrevsbowlen och den flamberade laxen.

Datum för besöket: november 2019
Tack rkongerslev

Resenärer som tittade på Acai & Poke tittade också på

Besökt Acai & Poke? Berätta vad du tyckte!