Omdömet skrevs 14 maj 2018

Prisvärt hotell med utmärkta läge och stort fint rum. Förlängd utcheckning på helgen till kl 18.
Fint, stort badrum och hyfsat bekväma sängar Hade varit önskvärt med duschkabin. Annars ett trevligt hotell.

Datum för vistelsen: maj 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack SorinaSverige
Omdömet skrevs 26 april 2018 från mobil enhet

Ett stop-over innan Krakowflygning- helt ok rum även om heltäckningsmattan på rummet sett sina bästa dar-utbyte var på G! Middagen intogs på närliggande krog men dessert skulle inmundigas på Bishop Arms-den minsta Pannacottan i världen presenterades på bautastor tallrik där den såg vilsen ut och betingade 95kr-hua! Frukosten var god och tillräcklig och tomatjuice fanns på dryckbordet-bravo! Bra service av receptionen!

Datum för vistelsen: april 2018
Tack 151annicaa
Sara K, Receptionschef på Elite Plaza Hotel Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 8 maj 2018

Hej Annica A,
Tack för att du valde oss innan din fortsatta resa. Hoppas du hade en bra vistelse i Krakow också.
Kul att höra att du var nöjd med servicen hos oss. Vi är här för att göra våra gästers vistelse till den bästa möjliga.
Jag ska framföra dina synpunkter på Pannacottans storlek till köksmästaren, det är bra du säger till.
Jag önskar dig en fin dag!

Omdömet skrevs 18 april 2018 från mobil enhet

Ett fint hotell centralt beläget med jättefina rum! Underbart med badkar! Frukosten var god och varierad. Lunch och middag fick vi på puben i direkt anslutning, Bishop’s arms. Lite murrigt och inte i min smak när det gäller interiören, men maten var jättegod, speciellt förrättssopporna till luncherna. Jag hade rum in mot baksidan, och det var bra. De som bodde ut mot torget hade mer ljus från gatan. Vårt konferensrum var litet och tyvärr inte speciellt väl luftkonditionerat. Väldigt gott och rikligt fikatilltigg.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack birdiebixz

Hej birdiebixz,
tack för att du ger oss feedback från din vistelse. Det verkar som du varit här på konferens med övernattning. Kul att du tyckte om både lunch och fikorna som ni fick under era dagar här. Det ska jag framföra till köket och till vår konferensvärdinna som kommer bli så glada. Jag hoppas ni väljer att förlägga även er nästa konferens hos oss, vi erbjuder 6 lokaler i olika storlekar så vi kan säkert hitta något passande för er.
Önskar en trevlig eftermiddag!
Bästa hälsningar

Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Centralt läge i Malmö (Gustaf Adolfs Torg), med gångavstånd till ex vis Centralstationen om du vill åka till Köpenhamn ed. God service/standard, trevlig personal, bra frukost. Bor gärna här när jag är i Malmö.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Anders386
Sara K, Receptionschef på Elite Plaza Hotel Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2018

Hej Anders386,

Tack för att du tar dig tiden att skriva om din vistelse hos oss här på Tripadvisor.
Vi är glada över att du trivs hos oss och fortsätter komma tillbaka.
Önskar dig en fin helg!

Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Centralt läge med närhet till både shopping, restauranger och kollektivtrafik. Sängar, kuddar och täcken är bekväma. Välisolerat. Rent & fräscht. Frukosten är bra, inte toppen, men bra. Varning för att p-huset är mycket trångt. Välj gärna annat alternativ!

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Godislotta
Sara K, Receptionschef på Elite Plaza Hotel Malmö, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2018

Hej Godislotta,
Tack för din feedback till oss. Kul att ni gillade att bo i närheten av Malmös puls och utbud men inte stördes av det när ni var på rummet. Precis som det ska vara. Hoppas vi ses igen snart!
Glad påsk!