“God Mat!”

Dockside Burgers & Bar
Rankad som nr 158 av 948 Restauranger i Malmö

Dockside Burgers & Bars var en trevlig överraskning. Vi beställde två olika hamburgare som båda var väldigt nöjda med. Det som drar ner betyget var att det tog lång tid att få maten. Endast en servitris på plats och hon hann inte med eftersom det var rätt så mycket folk där.

Datum för besöket: juni 2020
Tack VAndersson

Omdömet skrevs 17 april 2020 från mobil enhet

Jättegod mat och super trevlig personal! Verkligen ett mysigt burgarhak med trevliga tillbehör och dricka!

Datum för besöket: april 2020
Tack X8669QFdennisc
Omdömet skrevs 6 mars 2020

Ett måste för alla som älskar burgare! Jag har ännu inte hittat ett bättre burgarställe i Malmö. Samt kan burgarna i New York slänga sig i väggen i jämförelse med Dockside

Datum för besöket: mars 2020
Tack Seb1002
Omdömet skrevs 15 februari 2020

Mycket goda hamburgare. Vi testade bland annat tryffelburgaren som var väldigt god. Dock var inte pommes fritesen riktigt i topp, det saknades en viss krispighet.
Miljön var mycket trevlig med sköna fåtöljer och en fin utsikt över dockan i Malmö.

Datum för besöket: februari 2020
Tack MrFire
Omdömet skrevs 4 februari 2020 från mobil enhet

En trevlig hamburgerrestaurang med stort utbud av goda burgare och tillbehör. Ligger inte alls långt från Turning Torso. Trevlig personal och snabb service. Humana priser och en bra miljö om än lite få platser om man är ett större sällskap.

Datum för besöket: februari 2020
Tack kjelloj

Resenärer som tittade på Dockside Burgers & Bar tittade också på

Besökt Dockside Burgers & Bar? Berätta vad du tyckte!