“Verkligen smakrikt och gott.”
Omdöme om Art of Spices

Art of Spices
Boka bord
sön 13/6
20:00
Rankad som nr 161 av 952 Restauranger i Malmö

Verkligen smakrikt och gott. Trevlig personal. Vi rekommenderar verkligen ett besök hos dem.
Tyvärr blev det lite missförstånd vid beställningen vilket drar ner betyget från 5 till 4.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Anna F

Omdömet skrevs 27 mars 2021

Här är jag stammiskund! Jag älskar maten och personalen är supergullig. Utanför Indien är det här den bästa indiska maten jag ätit! Och jag har ätit mycket indisk mat. 10/10 verkligen! Finns massor med veganskt på menyn, ber jag om det brukar jag till och med få en vegansk yoghurtsås.

Tack 302linneaw
John, Owner på Art of Spices, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2021

Kära Linnea,
Tack så mycket för ditt besök och dina vänliga ord.
Vi uppskattar det verkligen och är tacksamma för det.
Hoppas vi ses i framtiden
Namaste
Med vänliga hälsningar
Ägare

Omdömet skrevs 14 mars 2021 från mobil enhet

Beställde hem mat. Smakerna på rätterna var mycket bra. Lammbitarna i två olika rätter innehöll brosk och mycket fett vilket var tråkigt och drar ner betyget.

2  Tack PeterXXXX
John, Owner på Art of Spices, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2021

Dear Peter,
Really appreciate your comments and thanks for taking time to write here :)
We will check with our chef about your suggestion related to Lamb dish.
Hope to meet you in future

Thanks and Regards
Owner

Omdömet skrevs 9 mars 2021

Goda och lite annorlunda rätter. Allt var faktiskt gott. De små street-rätterna var en ny erfarenhet som uppskattades mycket!

Tack SuzanneHH
John, Owner på Art of Spices, svarade på det här omdömetSvarade 11 mars 2021

Kära Suzanne,
Tack så mycket för ditt besök och dina vänliga ord.
Vi uppskattar det verkligen och är tacksamma för det.
Hoppas vi ses i framtiden
Namaste
Med vänliga hälsningar
Ägare

Omdömet skrevs 7 december 2020

Tveka inte att gå dit! Detta ställe serverar fantastisk mat. Har provat flera olika rätter nu och alla har varit helt enastående. Absolut bästa indiska restaurangen i Malmö som serverar endast autentiskt indisk mat, Det gick mycket smidigt med beställning och upphämtning. Lägg till trevlig personal så blir det inte bättre!

Datum för besöket: december 2020
Tack joelpersson1337
John, Owner på Art of Spices, svarade på det här omdömetSvarade 27 januari 2021

Dear Joel, Thank you so much for your visit and lovely words, I think such reviews motivate our team and provide energy for next mission.
Appreciated

Best Regards
Owner
Art of Spices

Resenärer som tittade på Art of Spices tittade också på

Besökt Art of Spices? Berätta vad du tyckte!