“Bra”
Omdöme om Rosegarden

Rosegarden
Rankad som nr 785 av 959 Restauranger i Malmö
Beskrivning: Hos oss bjuds det på en kulinarisk resa genom Asien. Börja med vårt utbud av sushi eller delikatesser i form av Dim Sum. Prova att skapa din egen Pho-nudelsoppa. Njut av våra asiatiska rätter från vår varmrättsbuffé och avsluta sedan besöket med lite sött från efterrättsbuffén. Vi serverar även passande viner och öl till maten.
Omdömet skrevs 22 augusti 2020

Vi skulle äta med våra vänner och valde denna restaurang för de hade bättre öppetider (kl 15 på en lördag).

Ringde de dagen innan för att kolla vilka vegetariska rätter de hade och tjejen som svarade var ärlig och trevlig.

Kan inte klaga på något, vi var två familjer, sammanlagt sex personer, vegetarianer och köttätare, det var rent och de fyllde på hela tiden.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack familyblue
chrisaW5611WI, General Manager på Rosegarden, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2020

Hej!

Tack snälla för ditt fina betyg, det värmer oss att veta att du gillar det vi gör

Du är varmt välkommen tillbaka!

Hälsningar Rosegarden

Omdömet skrevs 26 februari 2020 från mobil enhet

Var på Rosegarden för ett år sedan det var jätte dåligt! Ville ge det en ny chans idag. Gå inte hit!!! Värre än värst! Aväten dålig buffe med få rester att välja på. Smutsigt på golvet, gammal sushi som låg kvar... Tjejen som tog betalt var trevlig o den friterade bananen ok, kan verkligen inte rekommendera någon att gå hit.

Datum för besöket: februari 2020
Tack M7807OXrebeccap
chrisaW5611WI, General Manager på Rosegarden, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2020

Hej,

Tack för din feedback.

Verkligen tråkigt att din upplevelse hos oss inte blev så som vi önskat.. Vi tar till oss av det du säger och kommer diskutera detta vidare med personal och kök. Tacksam för din feedback och tycker det är väldigt tråkigt besöket inte blev som förväntat..

Hälsningar Rosegarden

Omdömet skrevs 1 januari 2020

Gjorde ett lunchbesök med min son. Helt vanlig asiatisk buffé men saknade friterade räkor! Annars fanns det mesta med utan någon speciell finës utom kanske dessertbuffén som var med bra urval.

Datum för besöket: november 2019
Tack Girasolvisit
Omdömet skrevs 26 augusti 2019 från mobil enhet

Rätt standard asiatisk buffe som en snabb lunch. Relativt stor och fräsch lokal och trevlig personal.

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack FridaElaine
Omdömet skrevs 11 augusti 2019 från mobil enhet

Ät inte här!
De uppger att de slutar fylla på med nytt mat 1 timme och 15 minuter innan stängning, MEN i själva verket slutar de fylla på ca 1 timme och 45 minuter innan.

De fortsätter att ta betalt av kunder trots att maten börjar ta slut.
När jag konfronterade dem gällande hur de vågar att ta betalt men inte fylla på maten så slutade det med att flertalet av detas anställde spelade att de inte talar svenska och att de inte förstår språket.
När det dök upp en person som förstod svenska, sa hon att hon förstod att vi kunder var missnöjda med att maten inte räcker till, och att det är dåligt att de inte fyller på maten, men att hon inte kan göra någonting åt saken.
Men fortsätta betalt av kunderna trots att maten började ta slut, kunde hon göra!!!!

Nej, jag kommer ALDRIG MERA äta på Rosegarden.

Dyr buffe. Maten smakar inte bra.
Faktum är att jag dessutom blev magsjuk igår när jag var där.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack teammalmoe

Resenärer som tittade på Rosegarden tittade också på

Besökt Rosegarden? Berätta vad du tyckte!