“Fräscht ”
Omdöme om Rosegarden

Rosegarden
Rankad som nr 785 av 959 Restauranger i Malmö
Beskrivning: Hos oss bjuds det på en kulinarisk resa genom Asien. Börja med vårt utbud av sushi eller delikatesser i form av Dim Sum. Prova att skapa din egen Pho-nudelsoppa. Njut av våra asiatiska rätter från vår varmrättsbuffé och avsluta sedan besöket med lite sött från efterrättsbuffén. Vi serverar även passande viner och öl till maten.
Omdömet skrevs 27 juli 2019 från mobil enhet

Jag har varit här några gånger dom senaste åren och jag har alltid varit nöjd.
Priset är kanske aningen högt för en lunchbuffé, men stället är rent och fräsch samt något för alla. Det fylls på med kontinuitet och personalen är snabbt framme och dukar av borden efter färdiga gäster.
Helt klart värt fler besök!

Datum för besöket: juli 2019
Tack stefanskurup

Omdömet skrevs 25 juli 2019

Åt en en lunchbuffé och för att vara en sådan var allting fräscht och gott. Bra med sittplatser och personalen höll bra ordning på borden. Dock var utbudet inte så stort som på exempelvis deras restaurang på Stora Nygatan. Där får du mer att välja på för pengarna. Den är dessutom fem kronor billigare för lunchbuffén. De skulle sänka priset till 95:- istället för de 115:- de tar nu.

Datum för besöket: juli 2019
Tack hakandahlstrom
Omdömet skrevs 15 juli 2019

Hade en underbar buffe upplevelse här med frugan.
Försökte äta av allt men blev mätt för fort.
Mycket prisvärt för allt man kan välja på.

Datum för besöket: april 2019
Tack fredrik T
Omdömet skrevs 31 maj 2019 från mobil enhet

Stressig miljö där diskplockare och bordsplaserare vakar över dig som en hök. Vi fick inte en enda lugn stund. Maten var okey men kall och väldigt salt. Rekommenderas inte om du inte gillar ett övervakarsamhälle med dålig mat.

Datum för besöket: maj 2019
1  Tack 66food
Omdömet skrevs 31 maj 2019 från mobil enhet

Titeln säger det som tydligt kan sägas. Maten var ljummen men smakade bra! Mycket folk gjorde att personalen var väldigt otrevlig & stressade. Personalen stressade folk att gå genom att kolla så det var lediga platser för nya gäster. Vi blev skjutsade runt två gr & när vi väl bestämde att ta eget beslut vart vi skulle sitta så kom dom & klagade vi tagit ”fel” bord.

Datum för besöket: maj 2019
3  Tack U5857FPcarolinel

Resenärer som tittade på Rosegarden tittade också på

Besökt Rosegarden? Berätta vad du tyckte!