“Malmös bästa vietnamesiska restaurang!”
Omdöme om NGON

NGON
Boka bord
sön 26/9
20:00
Rankad som nr 156 av 968 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Supergod mat med bra tillbehör och service-inriktad personal! Härlig atmosfär dessutom med fin musik i bakgrunden!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack rizane2021

Omdömet skrevs 15 mars 2021

Var där för första gången på Alla Hjärtans Dag och blev mycket positiv överraskad av stället: stämningen, servicen, maten. Mycket smakrikt och stora portioner dessutom. Tog vegetariska vårrullar med avocado och tofu till förrätt, samt stekt kyckling med grönsaker och risnuddlar till huvudrätt. Perfekt måltid. Rekommenderar starkt detta stället.

Datum för besöket: februari 2021
Tack colibri661
Omdömet skrevs 4 januari 2021

En trevlig restaurang med en trevlig personal. Maten smakar som i Vietnam och är väldigt fräsch. Rekommenderar starkt!

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack daniel h
Omdömet skrevs 2 januari 2021 från mobil enhet

Vi beställde hem pho, kycklingrätt med nudlar och sommarrullar.
Sommarrullarna var en perfekt förrätt, roliga och smakrika med överaskande goda dipsåser.
Pho smakade som man kan tänka sig att autentisk vietnamesisk Pho smakar. Kraftiga, värmande och dynamiska smaker fulla av hjärta som gjorde oss väldigt glada!
Kycklingrätten hade små nudlar som smakade helt ljuvligt och vi bara kastade i oss den under glada tillrop. Bästa vi ätit på länge och bästa asiatiska restaurangen vi ätit på i Malmö. En riktig upplevelse!
Ett extra plus är att de hade bra storlek på portionerna!

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack fredrikd176
Omdömet skrevs 15 oktober 2020

Helt klart den godaste vietnamesiska maten i Malmö! Alltid färskt och bra pris för sådan bra kvalitet! Rekommenderas starkt! Hoppas bara på att de får alkohol tillståndet snart också!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Mexisueca

Resenärer som tittade på NGON tittade också på

Besökt NGON? Berätta vad du tyckte!