“En favorit ”

Kök: Europeiskt
Bra för: Barhäng, Romantiska möten, Större grupper, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Gamla Staden

Trevlig miljö med goda mat speciellt om man vill ha en fin köttbit perfekt tillagad. Lätt med parkering i området.

Datum för besöket: januari 2020
Tack tbl_5610
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 214)

Omdömet skrevs 6 oktober 2020 från mobil enhet

Mysigt och god, spännande mat. Trevlig personal som ger bra service. Mysig innergård där man kan sitta en bit in på hösten.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack emiliagabriella
Omdömet skrevs 18 september 2020 från mobil enhet

Fantastisk kväll på bastard . Galet bra restaurang . Kanonservice . Maten får full pott , de har fått ihop smakerna precis som de ska va .
Vi tog 5 rätters som kocken valde . Allt va sååå gott .
Bästa råbiffen jag ätit . Man ville inte den skulle ta slut .
Vinet vi fick rekommenderat till va oxå 10 poängare .
Detta va absolut inte sista gången jag va där .

Datum för besöket: september 2020
Tack 842stinal
Omdömet skrevs 17 september 2020

Det är ett stort minus att restaurangen inte hade en espresso maskin och varken havre eller mandel mjölk. Maten var smaklös. Bokstavligen smaklös.

Datum för besöket: september 2020
Tack jasminat887
Omdömet skrevs 27 augusti 2020 från mobil enhet

Trevlig personal som informerar om rätterna på ett bra sätt. Mysig stämningsfull uteservering på bakgården. Supergod mat. Rekommenderas att testa kockens val.av meny.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack HeleneL276

Resenärer som tittade på Bastard tittade också på

Besökt Bastard? Berätta vad du tyckte!