“Alltid trevligt!”

Kök: Europeiskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Barhäng, Större grupper, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Område: Gamla Staden

Mysigt och god, spännande mat. Trevlig personal som ger bra service. Mysig innergård där man kan sitta en bit in på hösten.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack emiliagabriella
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 212)

Omdömet skrevs 18 september 2020 från mobil enhet

Fantastisk kväll på bastard . Galet bra restaurang . Kanonservice . Maten får full pott , de har fått ihop smakerna precis som de ska va .
Vi tog 5 rätters som kocken valde . Allt va sååå gott .
Bästa råbiffen jag ätit . Man ville inte den skulle ta slut .
Vinet vi fick rekommenderat till va oxå 10 poängare .
Detta va absolut inte sista gången jag va där .

Datum för besöket: september 2020
Tack 842stinal
Omdömet skrevs 17 september 2020

Det är ett stort minus att restaurangen inte hade en espresso maskin och varken havre eller mandel mjölk. Maten var smaklös. Bokstavligen smaklös.

Datum för besöket: september 2020
Tack jasminat887
Omdömet skrevs 27 augusti 2020 från mobil enhet

Trevlig personal som informerar om rätterna på ett bra sätt. Mysig stämningsfull uteservering på bakgården. Supergod mat. Rekommenderas att testa kockens val.av meny.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack HeleneL276
Omdömet skrevs 20 augusti 2020

Mycket trevlig och behaglig personal, snabb servering och mycket bra rekommendationer både avseende mat och dryck.
Konceptet är mellanrätter, 2-3/ person, som lämpar sig alldelse utmärkt till att dela mellan alla vid bordet.
Vi åt: Charentaismelon, lime & piment d’Espelette.Burrata & vedugnsrostade körsbär. Sommargrönsaker, solrostahini & svart sesam. Grillad makrill, tomater, bröd, basilika, rödlök & kapris. Bastardplanka( blandade charketurier). Rå Rödkulla, pistage & gröna oliver.
Allt mycket omsorgsfullt tillagat och mycket välsmakande.
Lägger dessutom till en trevlig miljö vid utomhusserveringen och ett fantastiskt väder har man receptet på en mycket lyckad middag.
Bastrad rekommenderas å det varmaste!!!
Munkasvin, gröna bönor, plommon, nektariner & mynta. Chokladsorbet, olivolja & havssalt och Plommon- & mandeltarte

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 235h_kanr

Resenärer som tittade på Bastard tittade också på

Besökt Bastard? Berätta vad du tyckte!