“Rakt på sak och utan krusiduller”
Omdöme om Bastard

Bastard
Rankad som nr 21 av 958 Restauranger i Malmö
Kök: Europeiskt
Bra för: Romantiska möten, Barhäng, Särskilda tillfällen, Större grupper
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Gamla Staden

Hyllad och mycket populär krog. Rakt på sak och utan krusiduller. Rustikt och vällagat på kvalitetsråvaror.
Proffsig och korrekt service, men med tendens åt det opersonliga.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Biz-N-Fun-Trips
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 202)

Menyn sätts dagligen med undantag för vissa paradrätter. Vinlistan är diger och personalen guidar kunnigt mellan olika lämpliga alternativ som matchar maten.

Spontant känns det emellertid som att de krånglar till det lite i onödan.

Miljön är livlig och lättsam, du är lika välkommen i gympaskor som i kostym.

Tänk på att boka i god tid innan, gärna en månad före.

Tack jimmyw82

Jag och hustrun dök på detta ställe och hade turen att få plats för att ta en drink trots att det var mer eller mindre fullbokat. Högt tempo och kyparna dirigerar och antecknar namnet på gäster som ombeds att komma tillbaka lite senare då det var mer än fullt. Total koll och proffsigt, trevligt bemötande mot alla, rekommenderar ett besök.

Tack davidlZ2052XG

Grymt häng. Levererar alltid på topp. År efter år.
Grymma är ni. Funkar tom att gå själv och hänga i baren (inte nu i Coronatider, jag vet)

Tack pidde_f1973

Trevligt ställe med mycket god mat, något snåla portioner. Ett plus är den supertrevliga personalen. Värt ett besök.

Tack Mercury_1966

Resenärer som tittade på Bastard tittade också på

Besökt Bastard? Berätta vad du tyckte!